جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
26 بازدید

آزمون شناسایی دزد بانک: آیا می توانی در 5 ثانیه دزد بانک را در میان جمیعت پیدا کنی؟

آزمون شناسایی دزد بانک: آیا می توانی در 5 ثانیه دزد بانک را در میان جمیعت پیدا کنی؟
خواندن 4 دقیقه
3.6
(44)

در آزمون شناسایی دزد بانک شما باید سعی کنید در طول 5 ثانیه یا کمتر سارق را در میان جمیعت پیدا کنید. کارشناسان ادعا می کنند که فقط اشخاص باهوش می توانند در مدت زمان تعیین شده دزد را در این تصویر شناسایی کنند. شما چطور؟ اگر می خواهید بدانید چقدر باهوش هستید پس آزمون شناسایی دزد بانک را حل کنید.

ذهن و چشمان دو عضو مهم و پیچیده بدن هستند. این دو آنقدر پیچیده هستند که حتی ممکن است گاهی فریب بخورند، به ویژه توسط توهمات نوری. گاهی اوقات اختلالی بین ذهن و چشم به وجود می آید، طوری که هر دو عضو نسخه های متفاوتی از واقعیت را درک می کنند. چشمان شما یک تصویر را تشخیص می دهند، اما مغز شما را وادار می کند چیز دیگری را ببینید. این پدیده را توهم نوری می گوید. امروز یک توهم نوری هیجان انگیز را برای شما داریم که می توانید آن را حل کنید. پس آماده شوید.

آزمون شناسایی دزد بانک؛ آیا می توانید سارق را پیدا کنید؟

دزد را پیدا کنید

یک دزد باهوش، بانک دزدی قرن را سازماندهی کرد و با موفقیت از بانک در میان جمعیت فرار کرد. پلیس شهر در حال جست و جوی کل شهر است و برای هرکسی که او را پیدا کند جایزه بزرگی می دهد. اکنون ما از شما می خواهیم تا دزد را پیدا کنید. گزارشی حاکی از آن است که سارق بانک در میان جمعیتی در همان نزدیکی ها پنهان شده است.

اگر سارق بانک را پیدا کنید، ثروتمند و مشهور خواهید شد. خوب پس منتظر چه هستید؟ قبل از اینکه دیگران دزد را شناسایی کنند و جایزه را بگیرند دست به کار شوید. برای پیدا کردن دزد، پیشنهاد می کنیم تصویر بالا را با دقت بررسی کنید.

.

.

آیا سارق را پیدا کردید؟

.

تست هوش خود را محک بزنید

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

.

سرنخ: دزد بانک فراموش کرده است که نقاب خود را بردارد.

.

.

و….3…2…1…

زمان به پایان رسیده است.

جواب

جواب آزمون شناسایی دزد بانک: دزد در پایین سمت راست تصویر پنهان شده است، به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب آزمون دزد

اگر موفق نشدید دزد را در 5 ثانیه پیدا کنید، نگران نباشید، شما تنها نیستید. بسیاری از مردم در آزمون شناسایی دزد بانک شکست می خورند. اما این بدان معنا نیست که آنها باهوش نیستند. این می تواند به این معنی باشد که آن‌ها در حل توهمات نوری خوب نیستند. این‌ها فقط تمرینات سرگرم کننده هستند و نباید به آن‌ها توجه کرد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی دزد بانک لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 44

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان