جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

تست دقت: چه می بینید زرافه یا پرنده؟

تست دقت: چه می بینید زرافه یا پرنده؟
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

تست دقت: آیا می توانید در این تصویر یک حیوان دیگر را پیدا کنید؟ در این توهم نوری دو حیوان وجود دارد، سر یک زرافه و یک پرنده. اما فقط افراد با دقت بالا می توانند هر دو را ببینند. شما چطور آیا از دقت بالایی برخوردار هستید؟

انتخاب های افراد از بسیاری جهات متفاوت است، اما شاید همه علاقه مند توهمات نوری و آزمون ها باشند.

تست دقت: در حالی که برخی از تست های توهم نوری هوش افراد را آزمایش می کنند، برخی دیگر برای آزمایش ویژگی های شخصیتی طراحی شده اند.

اما برخی از تصاویر وجود دارند که آنقدر غیرمعمول و در عین حال خلاقانه هستند که ذهن ما را متحیر می کند! امروز نیز چنین تصویری را آماده کرده ایم که مطمئناً ذهن شما را متحیر می کند.

تست دقت

به تصویر زیر نگاه و بگوید چه می بینید!

بیایید مستقیما به اصل مطلب برویم: آیا موفق به دیدن هر 2 حیوان شدید؟

اولین حیوان واضح است، یک زرافه که کمی خشمگین به نظر می رسد.

حالا تلاش می کنیم تا حیوان دومی را پیدا کنیم. کناره های تصویر رو چک کردید؟ چشمان زرافه را چطور؟ به بینی آن دقت کردید؟

خوب، اگر همه این اقدامات را برای یافتن حیوان دوم انجام دادید، باید گفت این گونه پیدا کردن آن خیلی دشوار و تقریبا ناممکن است. پیشنهاد می کنیم صفحه نمایش خود را برعکس کنید. گمان می کنیم حالا متوجه آن شدید.

طراحی

این تصویر هوشمندانه طراحی شده است. در نگاه اول گویا فقط سر زرافه در تصویر وجود دارد. اما با کمی دقت متوجه پرنده خواهیم شد.

به هر حال، حل این آزمون کار دشواری نیست. برخلاف سایر تصاویر توهم نوری که از فرد می خواهند به جزئیات توجه زیادی داشته باشند، این تصویر به سادگی از شما می خواهد که از هنجارهای معمول خارج شوید. این زیبایی تصاویر توهم نوری است. هر توهم نوری در نوع خود منحصر به فرد است و از شما می خواهد که متفاوت فکر و عمل کنید.

خوانندگان عزیز و دوست ‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان