جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

یوناما: در حمله بر ریاست امورمهاجرین ننگرهار 2 همکار سازمان بین‌المللی مهاجرت کشته و زخمی شده‌اند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

دفتر هیأت معاون سازمان ملل متحد در افغانستان(یوناما) حمله بر ریاست امور مهاجرین در شهر جلال‌آباد ولایت ننگرهار را محکوم کرده و گفته که در این رویداد در کنار کشته و زخمی شدن 33 غیرنظامی، یک تن از همکاران سازمان بین‌المللی مهاجرت نیز کشته شده است.

یوناما با نشر خبرنامه‌ای ضمن محکوم کردن این رویداد گفته است: «یوناما حمله در شهر جلال آباد که باعث کشته شدن ۱۳ فرد ملکی و زخمی شدن ۲۰ فرد ملکی دیگر شد را به شدیدترین الفاظ محکوم می‌کند و عصبانیت خویش را در رابطه به شیوه حمله علیه افراد ملکی و اهداف ملکی، ابراز می کند».

nangarhar blast

در خبرنامه گفته شده که در این رویداد یک خانم 22 ساله که همکار سازمان بین‌المللی مهاجرت در شهر جلال‌آباد بود، کشته و یک همکار دیگر این سازمان زخمی شده است.

براساس خبرنامه، یوناما از طرف‌های درگیر خواسته تا در هر زمان مسوولیت‌شان را بر اساس قوانین بین‌المللی بشردوستانه برای محافظت از غیرنظامیان و محلات غیرنظامی، به شمول مکاتب و مراکز صحی در نظر داشته و حملات بر غیرنظامیان را هرچه زودتر توقف دهند.

این در حالی است که روز گذشته(سه‌شنبه، 9 اسد) دو مهاجم مسلح بر ساختمان ریاست امورمهاجرین ولایت ننگرهار در شهر جلال‌آباد حمله کردند که این حمله پس از 6 ساعت درگیری پایان یافت.

مقام‌های محلی در ولایت ننگرهار تلفات این رویداد را 15 کشته و 15 زخمی اعلام کرده بودند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان