جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

۱۰ ترفند ساده و هوشمندانه کاهش وزن از گوشه و کنار جهان

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

کاهش وزن کار آسانی محسوب نمی‌شود و مستلزم رعایت نکات زیادی است، از دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم گرفته تا انجام ورزش روزانه. در این نوشتار 10 ترفند عملی و هوشمندانه از سراسر جهان گردآوری شده‌است، نکاتی مفید برای آدم‌هایی که همواره به فکر وزن‌شان هستند.

۱. تایلند: غذاهای تند بخورید

تایلندی‌ها اعتقاد دارند که غذای تند باعث افزایش متابولیسم شده و سرعت خوردن را کاهش می‌دهد. وقتی خیلی تند غذا می‌خورید، قبل از اینکه بدن‌تان سیگنال سیری بدهد، پرخوری کرده‌اید.

مطلب مرتبط: ۸ اشتباه رایجی که در حین کاهش وزن مرتکب می شوید

۲. لهستان: غذاهای خانگی بخورید

لهستانی‌ها برای جلوگیری از هدر رفتن پول و سالم ماندن، ترجیح می‌دهند بیشتر در خانه غذا بخورند. آنها فقط 5 درصد از پول خود را صرف غذای بیرون می‌کنند در مقایسه با كانادایی‌هایی كه حدود 30 درصد از درآمد خود را صرف غذای بیرون می‌کنند.

۳.  آلمان: صبحانه بخورید

حدود 75 درصد آلمانی‌ها هر روز صبحانه می‌خورند که شامل غلات صبحانه سبوس‌دار، نان و میوه است. صرف صبحانه باعث می‌شود که باقی روز پرخوری نکنید.

مطلب مرتبط: از تقویت سیستم ایمنی تا کاهش وزن؛ ۷ فایده شگفت انگیز این نوشیدنی ساده

۴. انگلیس: سایز وعده‌ها را کوچک کنید

مردم انگلیس ترجیح می‌دهند وعده غذای کوچکی را در خانه و حتی در رستوران‌ها بخورند. مطابق نظر متخصصان تغذیه، بزرگ بودن وعده غذا یکی از دلایل شایع چاقی است.

۵. فرانسه: آرام غذا بخورید

فرانسوی‌ها به خوردن وعده‌های غذایی در کنار خانواده و بسیار آهسته معروف هستند. طبق مطالعات، به طور متوسط ​​92 درصد از خانواده‌های فرانسوی شب‌ها با هم غذا می‌خورند. این وعده های غذایی به طور معمول 33 دقیقه در روزهای هفته و 43 دقیقه در آخر هفته طول می‌کشد.

مطلب مرتبط: ۵ نوشیدنی قبل خواب که به آب شدن چربی ها کمک می کنند

۶. هند: معجون‌هایی از طب آیورودا

آیورودا، طب باستانی هند است که مبتنی بر رویکرد طبیعی و کل‌نگر برای بهبود سلامت جسمی و روحی است.

آیورودا معجون‌های آسانی دارد که نوید تسریع کاهش وزن را می‌دهند. این معجون‌ها عوارض جانبی ندارند و باعث ارتقاء سلامت کلی می‌شوند.

۷. روسیه: غذای‌تان را پرورش دهید

در روسیه، مردم سبزیجات و میوه‌های خود را پرورش می‌دهند. این کار باعث می‌شود رژیم غذایی‌شان مغذی‌تر باشد.

مطلب مرتبط: شکست چربی ها؛ ۵ قاشق با لاغری فاصله دارید

۸. مکزیک: یک وعده غذای حسابی برای ناهار بخورید

مکزیکی‌ها به جای خوردن غذای سنگین در شب، بزرگ‌ترین وعده غذایی خود را بین 2 تا 4 بعد از ظهر می‌خورند یا این منطق که اگر یک شام کوچک‌تر بخورید،  صبح با احساس گرسنگی از خواب بیدار شده و صبحانه کاملی می‌خورید که باعث کاهش وزن می‌شود.

۹. مجارستان: ترشی بیشتری بخورید

مجارستانی‌ها همه چیز را ترشی می‌کنند. و معتقدند سرکه موجود در این ترشی‌ها می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.

مطلب مرتبط: اگر هر روز سرکه سیب بخورید، این ۷ اتفاق در بدن تان رخ می دهد

۱۰. جاپان: چرت بزنید

کمبود خواب مزمن منجر به افزایش وزن می‌شود. به همین دلیل است که مردم جاپان وسط روز، ۲۰-۳۰ دقیقه خواب کوتاه دارند تا استراحت‌شان کامل شود. به علاوه کمبود خواب هورمون سیری (لپتین) را کاهش و هورمون گرسنگی (گرلین) را افزایش می‌دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان