جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ویروس کرونا؛ 29 زندانی از زندان سمنگان آزاد شدند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های محلی سمنگان می گویند که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، 29 زندانی از زندان این ولایت آزاد شدند.

دفتر والی سمنگان امروز دوشنبه(11حمل) در یک خبرنامه گفته است که 29 تن از زندانیان این ولایت به شمول یک زن بر اساس فرمان ریاست جمهوری، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از زندان آزاد شدند.

samangan

دفتر والی سمنگان افزوده که زمان حبس افراد آزاد شده کمتر از پنج سال بوده است.

به گفته این دفتر، 406 تن به شمول 23 زن در زندان ولایت سمنگان زندانی اند که از این میانريال 29 تن آنان روز گذشته آزاد شدند.

این در حالی است که پس از شیوع ویروس کرونا، محمد اشرف غنی فرمان رهایی نزدیک به 10 هزار زندانی را به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس صادر کرد که بر بنیاد آن، روز گذشته 40 زندانی از زندان ولایت فراه نیز آزاد شدند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان