جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

وزارت صحت: 28 واقعه مثبت کرونا سابقه سفر به ایران ندارد/ محدودیت روزگردی تا بهبود وضعیت ادامه می یابد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسوولان در وزارت صحت عامه می گویند، از میان 80 واقعه مثبت ویروس کرونا، 28 تن آنان سابقه سفر به ایران را ندارند.

فدامحمد پیکان، معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت امروز پنج‌شنبه(7حمل) در یک نشست خبری گفت، از جمله‌ ۸۰ واقعه‌ مثبت ‎ویروس کرونا، ۲۸ تن آن ها سابقه‌ سفر به ایران را نداشته که در این میان پنج نفر، کارمندان صحی اند.

او ادامه داد، یک کارمند صحی در ولایت قندهار و چهار نفر دیگر در هرات به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

پیکان افزود، محدودیت روزگردی در ولایت‌های هرات، فراه و نیمروز تا زمانی که وضعیت بهبود نیابد، ادامه خواهد داشت و در صورتی که آمار رویدادهای مثبت ویروس کرونا در ولایات دیگر افزایش یابد، «قوید روزگردی» در آن ولایات نیز وضع خواهد شد.

photo_2020-03-26_12-43-48

او تاکید کرد که روند محدودیت روزگردی از سوی حکومت نظارت می‌شود.

پیکان خاطرنشان کرد که ممکن است واقعات زیاد مثبت ویروس کرونا در کابل موجود باشد، اما تاکنون ثبت نشده است.

معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت ادامه داد، تدابیری برای جمع‌آوری افراد معتاد گرفته شده است.

پیکان خاطرنشان کرد که وزارت صحت برای چگونگی تهیه‌ مواد برای معتادان نگران است و تلاش می کند تا ادویه‌ کافی برای‌شان در نظر گرفته تا آنان از راه‌های دیگر برای تهیه‌ مواد اقدام نکنند.

این در حالی است که تاکنون 84 واقعه مثبت ویروس کرونا به شمول چهارنظامی و دو دیپلمات خارجی در افغانستان ثبت شده و از این میان دو تن جان باخته‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان