جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

نی: امنیت ملی از بازداشت یک خبرنگار در ولایت فراه وضاحت دهد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

دیدبان رسانه های آزاد افغانستان خواهان وضاحت ریاست امنیت ملی در پیوند به بازداشت یک خبرنگار در ولایت فراه شده است.

نی امروز چهارشنبه (29عقرب) با نشر اعلامیه گفته است که مسوولان رادیوی محلی “تعلیم السلام” در ولایت فراه مدعی اند که یک کارمند این رسانه از سوی امنیت ملی بازداشت شده و اکنون در بند به سر می‌برد.

nai

نورالحق مظهری مدیر مسوول این رادیو محلی به دیدبان رسانه های آزاد گفته است “مولاداد سروری کارمند بخش تخنیک که فقط در بعد از ظهر ها در رادیو کار می‌کرد در حالی که از خانه‌ی پدرزنش، در مرکز فراه، به رادیو می‌آمد در مسیر راه از سوی امنیت ملی بازداشت شده و اکنون در بند بسر می‌برد.”

مدیر مسوول این رادیو افزوده است که این رویداد به تاریخ 15 عقرب “13روزقبل” رخ داده و مدتی از این کارمند رادیو هیچ اطلاعی در دست نبوده است.

این در حالی است که چندی قبل نیز ریاست امنیت ملی در ولایت فراه، نشرات این رادیو را متوقف کرده پنج کارمند آن را با خود برده بودند که پس از بیست و چهار ساعت دوباره آنان را رها کرده و نشرات رادیو از سر گرفته شد.

نی در اعلامیه خود از ریاست امنیت ملی خواسته است هر چه زودتر این کارمند رادیو را آزاد کرده و نیز در مورد بازداشت او وضاحت دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان