جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزرات داخله ادعای داکتر عبدالله مبنی بر حمله پولیس برتظاهرکنندگان قندوز را رد کرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

داکتر عبدالله دیروز در مصاحبه با رسانه ها ادعا کرده بود که پولیس بالای معترضین در ولایت قندوز حمله کرده است.

وزارت داخله، شب گذشته با نشر اعلامیه ای حمله نیروهای امنیتی بر معترضین در ولایت قندز را رد کرده انرا کار گروه طالبان خوانده است.

پس از انکه عبدالله عبدالله رئیس دسته انتخاباتی «ثبات و همگرایی» در نشست خبری خودگفت که یک ناظر این تیم توسط نیروهای پولیس در قندوز زخمی و پس از ان جان داده است. وزارت داخله شب گذشته (26عقرب) با نشر اعلامیه این ادعا را رد و گفته است: “حوالی ساعت ۳:۱۵ امروز در مرکز قندوز از طرف طالبان و دشمنان آزادی و دموکراسی مردم افغانستان، بر دفتر کمیسیون انتخابات این ولایت بر اثر فیر هاوان یک تن غیر نظامی کشته و چهار غیر نظامی و یک منسوب امنیتی زخمی شده اند.

kunduz

وزرات داخله در اعلامیه ی خود خبرهای نشر شده؛ مبنی براینکه نیروهای امنیتی، روز گذشته بالای معترضین در مرکز ولایت قندز حمله کرده اند را  نادرست خواند و تاکید کرد که نیروهای امنیتی با احترام به قوانین نافذه کشور مکلّف به تأمین امنیت تظاهرات اند.

این اظهارات در حالی مطرح شده است که روز گذشته هوادارن دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در واکنش به بازشماری اراء دست به اعتراضات گسترده در ولایت های مختلف زدند. ویدیوهای نشر شده در فضای مجازی نشان می دهد که پولیس مانع تظاهرات آنان می شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان