جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

چالش‌ عکس‌های قدیمی؛ از دونالد ترامپ و اشرف غنی تا کاربران عادی فیس‌بوک!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

صفحات اجتماعی هر روز با اتفاقات جدیدی همراه است؛ گاهی خبرهای داغ روز، گاهی سرگرمی‌هایی مثل بازی، فال‌گیری، پیش‌بینی در مورد آینده و…، بعضی اوقات نیز این صفحات چهره خندان و گاهی نیز صورتی خشن و عصبانی را به خود می‌گیرد که هر بار ما شاهد موردی چون این هستیم.

این بار در روزهای اخیر چالش عکس‌های قدیمی است که باعث سرگرمی بسیاری‌ شده است. کاربران فیس‌بوکی، از هر طبقه و بخشی، در این سرگرمی جدید شریک شده‌ و با نظر دادن به عکس‌های دوستان‌شان، آنان را وارد می‌کنند که پاسخ بدهند.

بعضی کاربران نه تنها به دوستان خود رحم نمی‌کنند، بلکه به سوی چهره‌های سیاسی رفته، آنان را نیز با این شوخی همراه می‌کنند.

در این روزها می‌توانید عکس‌های قدیمی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا تا اشرف غنی، رئیس‌جمهور و عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی افغانستان را ببیند که از این امر مستثنی نیستند.

در ادامه به واکنش برخی از کاربران فیس‌بوک در مورد مرور عکس‌های گذشته می‌پردازیم:

عکسی که  هفت سال قبل دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نشر کرده است

به عکس قدیمی ترامپ هم رحم نکردند بچه‌های ما 😂

عکسی با 154 نظر و 739 لایک

یکی از نظر‌ها: آگاهان رویداد واری معلوم می‌شوی

کاربری نیز در صفحه خود نوشته است: «خودتان را خسته نکنید، کسی که از این عکس‌ها از خودش منتشر کرده، از بالا آمدن عکس‌های قدیمی هراسی ندارد، بعضی از دوستان شروع کرده‌اند کامنت گذاشتن زیر عکس‌های قدیمی تا یک بار دیگر در تایم لاین فیسبوک ظاهر شود».

نوشته یک کاربر فیس‌بوک: “حالا که دنبال عکس‌های قدیمی افتاده‌اید، این هم جوانی اشرف غنی”

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان