جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

با 4 زن تحسین برانگیز آمریکا در سال 2018 آشنا شوید

خواندن 4 دقیقه
0
(0)

میشل اوباما

وکیل و نویسنده، میشل لاوون رابینسون اوباما متولد ۱۷ جنوری ۱۹۶۴در شیکاگو است. هشت سال بانوی اول ایالات متحده آمریکا بود. او در سن ۲۸ سالگی با باراک اوباما ازدواج کرد و نخستین بانوی اول آفریقایی ـ آمریکایی در تاریخ ایالات متحده آمریکا می‌باشد. میشل و باراک اوباما از ازدواج خود دو دختر دارند.

او دانش آموخته دانشگاه پرینستون و دارای دکترای حقوق از دانشگاه هاروارد است.

میشل اوباما به محیط زیست علاقه‌مند است. بسیاری از سبزیجات مصرفی خانواده اوباما در باغچه سبزیجات میشل اوباما در محوطه کاخ سفید کاشته می‌شد. او به زنبورداری نیز علاقه‌مند است و در کاخ سفید نیز زنبورداری می‌کرد.

او این‌بار پس از 16 سال نام هیلاری کلینتون را از صدر جدول زنان تحسین‌برانگیز برداشته است.

Michelle obama

وینفری

اپرا گِیل وینفری؛ تهیه‌کننده، هنرپیشه، مجری، خیرخواه، برنده جایزه اسکار و کاندیدای جایزه گلدن گلوب و بفتا و از مشهورترین و مطرح‌ترین مجری‌های تلویزیونی آمریکا و جهان است. او متولد ۲۹ جنوری سال 1954 در می‌سی‌سی‌پی است.

او به عنوان ثروتمندترین آفریقایی ـ آمریکایی قرن بیستم نیز شناخته شده است. او فعالیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف انسان‌دوستانه انجام داده و بزرگترین خیّر و نیکوکار سیاه‌پوست در تاریخ آمریکا به‌شمار می‌رود. او برای مدتی، تنها میلیاردر سیاه‌پوست جهان بوده و بر اساس برخی ارزیابی‌ها، بانفوذترین زن در جهان محسوب می‌شود. او در میان قدرتمندترین افراد جهان، در رتبه ۴۵ قرار دارد و از چنان نفوذ چندجانبه‌ای در میان افکار عمومی آمریکا برخوردار است که با حمایت و جهت‌گیری خود می‌تواند یک کتاب یا رئیس‌جمهور را در این کشور به موفقیت برساند.

او تاکنون در کارهای فراوانی فعالیت داشته‌است، اما مهم‌ترین کارش برنامه تلویزیونی اپرا است.

Operah winfery

هیلاری کلینتون

هیلاری دایَن رادام کلینتون، سیاست‌مدار آمریکایی و نامزد حزب دموکرات برای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ بود که در مقابل دونالد ترامپ، رقیب جمهوری‌خواه‌اش شکست خورد.

او نخستین نامزد زنی است که توانسته به چنین جایگاهی در یکی از احزاب اصلی آمریکا برسد. او در دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، وزیر امورخارجه بود. کلینتون به عنوان سناتور ایالات متحده از نیویورک، و در دوره ریاست جمهوری شوهرش بیل کلینتون، به عنوان بانوی اول ایالات متحده و در دوره فرمانداری او، به عنوان بانوی اول آرکانزاس فعالیت کرده‌ است.

هیلاری رادام متولد ۲۶ اکتبر ۱۹۴۷ در ایالت ایلینوی و اهل منطقه کلان‌شهری شیکاگو است، از کالج ولزلی که در آن‌جا نخستین دانشجوی سخنران مراسم دانش‌آموختگی شد، فارغ‌التحصیل شد. پس از گذراندن مدت کوتاهی به عنوان مشاور حقوقی در کنگره ایالات متحده آمریکا به آرکانزاس نقل مکان کرد و همان‌جا با بیل کلینتون ازدواج کرد. او مدافعین کودکان و خانواده‌های آرکانزاس را بنیان گذاشت.

ابتکار اصلی او به عنوان بانوی اول ایالات متحده، برنامه مراقبت بهداشتی کلینتون بود.

hillary clinton

بانوی اول آمریکا

ملانیا ترامپ، مانکن و مدل سابق اسلوونیایی آمریکایی و بانوی اول ایالات متحده آمریکا است. او در سال ۲۰۰۵ با دونالد ترامپ، تاجر املاک آمریکایی و رئیس‌جمهور کنونی آمریکا ازدواج کرد.

او که متولد اسلوونی است، در سال ۲۰۰۱ مقیم دائم آمریکا و در سال ۲۰۰۶ شهروند این کشور شد. او از ۲۰ جنوری ۲۰۱۷ نقش بانوی اول ایالات متحده آمریکا را بر عهده دارد. او پس از لوییزا ادمز در سال ۱۸۲۵، دومین بانوی اول متولد خارج آمریکا است.

ملانیا کناوس در سال ۱۹۷۰ در نوو مستو واقع در جنوب شرقی اسلوونی به دنیا آمده است.

https://youtu.be/zbOmBd4kjPA

او یک سال در دانشگاه لیوبلیانا تحصیل کرد و سپس ترک تحصیل کرده در خانه‌های مد پاریس کار کرد، اما با نقل مکان به نیویورک، پائولو زامپولی، تاجر ایتالیایی قرارداد و ویزای او را فراهم کرد.

ملانیا ترامپ علاوه بر کار مدلینگ، ابتدا در سال ۲۰۱۰ یک خط تولید جواهرات و سپس در سال ۲۰۱۳ یک خط تولید محصولات مراقبت از پوست با پایه خاویار را راه‌اندازی کرد.

او به شش زبان صربی ـ کرواتی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و اسلونیایی زبان مادری‌اش صحبت می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان