جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

تأکید ایتالیا بر تداوم همکاری با افغانستان و معرفی فرمانده جدید حمایت قاطع ناتو در زون غرب

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ایتالیا از تداوم همکاری‌های این کشور هم زمان با معرفی فرمانده جدید نیروهای حمایت قاطع ناتو در زون غرب افغانستان خبر داده است.

ذفتر مطبوعاتی ولایت هرات در یک اعلامیه گفته است، همزمان با معرفی فرمانده جدید حمایت قاطع ناتو در زون غرب، وزیردفاع کشور ایتالیا در سفری به این ولایت، بر تداوم همکاری‌ها با دولت و مردم افغانستان تاکید نمود.

af RS

مراسم تحويل‌دهي وظايف فرماندهی تعليمي، مشورتي و كمكي در زون غرب، از بريد جنرال فرانچسكو برونو به بريد جنرال سلواتوره انيل ياتو، روز شنبه(24 عقرب) در كمپ ارينا با حضور وزير دفاع و رییس ستاد ارتش كشور ايتاليا و همچنان محی‌الدین نوری، معاون و سرپرست مقام ولایت و شماری از مسئولان دولتی هرات برگزار شده است.

این در حالی است که خانم الیزابتا ترنتا، وزیر دفاع ایتالیا بعد از این مراسم راهی کابل شد و با رئیس جمهور و رئیس اجرائیه افغانستان نیز دیدار و گفتگو نمود. وی در این دیدارها، از علاقه‌مندی ایتالیا به خاطرسهیم شدن بیشتر در امورانکشافی اقتصادی افغانستان به ویژه ولایت هرات اطمینان داد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان