جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

حمدالله محب به عنوان مشاور امنیت ملي افغانستان معرفی شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

محمد اشرف غني رئيس جمهور افغانستان صبح امروز یک شنبه(۴ سنبله)، حمدالله محب را به عنوان مشاور جدید امنیت ملی در دفتر کارش معرفی کرد.

در پی منظوری استعفاي حنیف اتمر، مشاور پیشین امنیت ملی افغانستان، آقای محب ظهر روز گذشته، به عنوان مشاور جدید شورای امنیت ملی تعیین شد.

 در مراسم معرفی و آغاز به کار آقای محب، شماری از اراکین بلندرتبه دولتی افغانستان نیز حضور داشتند.

رئیس جمهور غنی پس از معرفی آقای محب گفت: قبولی استعفای یک دوست و همکار دوامدار برای من یک تصمیم دشوار بود، اما به‌خاطر منافع علیای کشور، این تصمیم باید گرفته می‌شد.

وی از خدمات و تلاش‌های محمد حنیف اتمر، مشاور پیشین امنیت ملی کشور قدردانی کرد و گفت، آقای اتمر در بخش‌های مختلف زحمات زیادی را متقبل شده است.

photo_2018-08-26_11-16-00

همچنان رئیس جمهور در مورد آقای اتمر افزوده که کشور به وی ضرورت دارد و در بخش های دیگر از تجربیات وی استفاده خواهد شد.

وی گفت که تمام تدابیر امنیتی و شخصی محمد حنیف اتمر پابرجا خواهد بود.

اشرف غنی در مورد وظایف شورای امنیت ملی گفت است، افغانستان با شماری از کشورها و سازمان‌های بین‌المللی روابط عمده استراتژیک و امنیتی دارد و مدیریت این روابط، یکی از وظایف اساسی شورای امنیت ملی می باشد. همچنان در بخش امنیتی، مدیریت اجماع بین‌المللی و منطقوی نیز یکی از وظایف این نهاد است.

در ادامه مراسم معرفی مشاور جدید امنیت ملی، آقای حمدالله محب، این مسئولیت را عظیم خواند و خاطرنشان کرد که محمد حنیف اتمر از دوستان نزدیک او بوه و به مشورت با وی ادامه خواهد داد.

وی به کارمندان شورای امنیت ملی اطمینان داد که کارهای شان را مثل گذشته به پیش ببرند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان