جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کشف نزدیک به 3 کیلوگرام هرویین مخلوط شده با چای سبز

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مرکزعدلی و قضایی مبارزه با مواد مخدر و مسکرات وزرات داخله از کشف نزدیک به 3 کیلوگرام هروئین مخلوط شده در داخل چای سبز خبر داده است.

در یک خبرنامه‌ای که امروز چهارشنبه (24 اسد) از سوی این اداره منتشر شده آمده که مقدار 2 کیلو و 758 گرام هروئین خالص در نتیجه‌ی عملیه‌ی جداسازی در آزمایشگاه این مرکز از چای سبز مخلوط شده با مواد مخدر به دست آمده است.

در خبرنامه گفته شده که چندی پیش نیروهای پولیس مرزی افغانستان فردی را با مقدار 10 کیلو و 360 گرام چای سبز در فرودگاه قندهار در حالی بازداشت کردند که می‌خواست این مقدار چای سبز را به هند انتقال بدهد.

green tea explosive material

براساس خبرنامه، این نخستین باری است که مواد مخدر مخلوط شده با چای سبز کشف شده است.

در همین حال، داکتر خالد نبی‌زاده، مدیر آزمایشگاه مرکز عدلی و قضایی مبارزه با مواد مخدر گفته که در این آزمایشگاه، از 10 کیلو و 360 گرام چای سبز جامد مخلوط شده، مقدار 2 کیلو و 758 گرام هرویین خالص، بیش از 134 گرام رنگ سبز، بیش 202 سی‌سی آب و 7 کیلو و 221 گرام چای خالص به دست آمده است.

این در حالی است که براساس معلومات درج شده در خبرنامه‌ی این مرکز، از ماه حمل الی ماه سرطان سال جاری، 106 تن به شمول یک خانم در پیوند به 81 قضیه قاچاق مواد مخدر از سوی پولیس مرزی در فرودگاه بین‌المللی حامد کرزی بازداشت شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان