جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

آغاز انتخابات پارلمانی در پاکستان/ پیش‌بینی‌ها در مورد پیروزی عمران خان و حزب تحریک انصاف

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

بیش از 105 میلیون پاکستانی برای انتخاب اعضای پارلمان این کشور و دولت آینده، از صبح امروز چهارشنبه(3 اسد)، تحت تدابیر شدید امنیتی به پای صندوق‌های رأی‌ رفته‌اند. در این انتخابات بیش از ۴۵۰ هزار نیروی ارتش و ۳۵۰ هزار نیروی پولیس، برای تأمین امنیت انتخابات موظف شده‌اند.

رسانه معتبر اکسپرس نیوز پاکستان در یک گزارش مهم اعلام کرده که بررسی‌های دقیق، کارشناسان سیاسی را به این نتیجه می‌رساند که شمارش معکوس برای تکیه زدن «عمران خان» بر کرسی نخست‌وزیری این کشور آغاز شده است.

این خبرگزاری پیش‌بینی کرده است: عمران خان و حزب او، تحریک انصاف، اکثر آرا را در ایالت‌های خیبرپختونخوا و پنجاب به دست می‌آورند و علاوه بر این در منطقه ویژه وفاق (اسلام آباد) نیز پیروز خواهند بود.

omrn khan

در این گزارش آمده است: پس از حزب تحریک انصاف، حزب نواز، علی‌رغم تمام فشارها می‌تواند نمایندگان زیادی در پارلمان داشته باشد و به احتمال قوی «شهباز شریف» رئیس حزب نواز، رهبر اپوزیسیون در پارلمان پاکستان خواهد شد.

این رسانه تأکید کرد: صبح روز 26 جولای(فردا پنج‌شنبه) مردم شاهد پیروزی تحریک انصاف در سراسر پاکستان خواهد بود و کاروان‌های شادی این حزب در تمام پاکستان به حرکت خواهد آمد.

پیروزی حزب تحریک انصاف از دید شرکت کنندگان در نظر سنجی‌های مختلف، به پیروزی در ایالت پنجاب بستگی دارد و مردم معتقدند این حزب به خصوص در شهر لاهور اقبال بسیار زیادی برای پیروزی خواهد داشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان