جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

300 تن در درگیری‌های طالبان و داعش در ولایت جوزجان کشته شده‌اند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

منابع محلی در ولایت جوزجان می‌گویند که در نتیجه درگیری‌های دو هفته‌ای طالبان و گروه داعش در دو شهرستان درزاب و قوش‌تپه این ولایت، 300 تن از هر دو طرف کشته شده‌اند.

محمدرضا غفوری، سخنگوی والی جوزجان با بیان این خبر به خبرگزاری آوا گفته است: در درگیری‌های طالبان و داعش، معاون رهبر گروه داعش در شمال افغانستان به اسم حاجی قومندان در درگیری با طالبان کشته شده است. هم‌چنین روز دوشنبه حاجی شاکر ولسوال نام‌نهاد طالبان در شهرستان سانچارک ولایت سرپل در درزاب کشته شده است. فرمانده عمومی طالبان در سرپل نیز در درگیری‌های جوزجان شدیدا زخمی شده است.

Taliban

به گفته وی، داعشیان در درگیری با طالبان تضعیف شده و مهمات آنان نیز رو به پایان است، اما به طالبان از ولایات همجوار کمک می‌رسد.

با این حال، وزارت دفاع افغانستان می‌گوید، در عملیات‌های هوایی که در چند روز گذشته بر مواضع داعش و طالبان در جوزجان انجام شده، بیش از 100 تن از دو طرف کشته شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان