جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

انتقاد شبکه‌ی نظارت از محیط زیست و منابع طبیعی از تدوین قانون جدید معادن

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مسوولان شبکه‌ی نظارت از محیط زیست و منابع طبیعی با انتقاد از تدوین قانون جدید معادن، گفته که حکومت بدون مشوره با مردم و جامعه‌ی مدنی این قانون را تدوین کرده است.

یاسین بشیر، معاون عمومی شبکه‌ی نظارت از محیط زیست و منابع طبیعی افغانستان روز گذشته (دوشنبه، 1 اسد) در یک نشست خبری در کابل گفته: «حکومت در حالی به تدوین قانون جدید به صورت عجولانه و بدون مشوره با مردم اقدام کرده که قانون معادن در سال ۲۰۱۴ میلادی توسط شخص رئیس‌جمهور توشیح شده است».

mine

آقای بشیر ضمن این‌که آماده‌سازی مسوده‌ی قانون معادن را از وظایف وزارت معادن و پترولیم دانسته، همچنان گفته که نواقص قانون فعلی معادن تا هنوز مشخص نیست و در صورت موجودیت نواقص، باید تعدیل گردد؛ نه این‌که قانون جدید نافذ شود.

او تأکید کرده که روند تدوین قانون جدید معادن بدون حضور افراد متخصص در بخش معادن به پیش می‌رود و این امر خلاف قانون اساسی و منافع ملی است.

این در حالی است که به تازگی ریاست جمهوری به دفتر مشاوریت ارگ در امور مالی و بانکی دستور داده تا قانون جدید معادن را تهیه کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان