جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

حمایت ناتو از فتوای عالمان دین در برابر جنگ و حملات انتحاری در افغانستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مأموریت حمایت قاطع ناتو در افغانستان از فتوای عالمان دینی این کشور در برابر جنگ و حملات انتحاری استقبال کرده است.

در یک خبرنامه مأموریت حمایت قاطع ناتو در افغانستان آمده که این مأموریت حمله انتحاری بالای عالمان دین در کابل را تقبیح می‌کند.

https://twitter.com/ResoluteSupport/status/1003689649511043072

ناتو همچنان گفته است: «دشمنان مردم افغانستان کوشش می‌کند که صدای افغان‌های صلح طلب را خاموش کنند. مأموریت حمایت قاطع در کنار مردم و حکومت افغانستان از موقف شورای سرتاسری علما حمایت همه جانبه می کند».

این در حالی است که روز گذشته (دوشنبه، 14 جوزا) بیش از 2 هزار عالم دین با برگزاری نشستی در کابل، جنگ و حملات انتحاری در افغانستان را حرام اعلام کردند.

Afghanistan2

پس از این نشست، زمانی که عالمان دین در حال بیرون شدن از خیمه لویه جرگه بودند، هدف یک حمله انتحاری قرار گرفتند. در این حمله انتحاری که گروه داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته، بیش از 30 تن کشته و زخمی شدند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان