جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
12 بازدید

عشق آنلاین مهدی، ناتالیا را از ناروی به جاغوری کشاند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

اخیرا ازدواج دختری از ناروی با پسری از جاغوری موضوع داغ فیس بوک اکثر جوانان مناطق مرکزی شده است.

مهدی احمدی جوانی باشنده ولسوالی جاغوری ولایت غزنی از طریق فیس بوک با دختر از ناروی آَشنا شد و این ارتباط تبدیل به رابطه عاشقانه و ازدواج بین این دو جوان شده است.

آن‌چه که در صحفات اجتماعی آمده این است که دختری به نام ناتالیا صوفیا 26 ساله شهروند ناروی به خاطر ازدواج با مهدی به افغانستان سفر کرده و راه پرخطر کابل – غزنی را طی نموده تا به مهدی احمدی برسد.

عکس‌هایی نیز از ازدواج این دو در جاغوری منتشر شده است.

مراسم برگزاری مهدی احمدی با خانم نارویژی اش
مراسم برگزاری مهدی احمدی با خانم نارویژی اش

جاغوری یکی از ولسوالی های ولایت غزنی است که مسیر های منتهی به آن ده ها کیلومتر جاده های ناهمواره می باشد که حتی قیرریزی نشده است.

مهدی احمدی با خانم نارویژی خود در ولسوالی جاغوری ولایت غزنی
مهدی احمدی با خانم نارویژی خود در ولسوالی جاغوری ولایت غزنی

سال گذشته از اهالی همین ولسوالی نیروهای داعش هفت تن را به شمول یک دختر سربرید و بیش از 20 تن دیگر را به مدت نزدیک به یک سال گیروگان گرفته بود. اما عشق و محبت دو انسان، مرزهای ناامنی ها و خشونت را نمی شناسد.

کاربران فیس بوکی زیادی این موضوع را دنبال کرده و در باره این دو جوان و ازدواج آن ها نوشته اند. مختار مهربان، این جوان جاغوری را ستایش می کند و می نویسد که عشق مرزها را می شکند.

 

1

حسین زاهدی نیز نوشته است که عشق مرز و نژاد نمی شناسد.

Hussain Zahidi

با همه این ها، پسری از جاغوری، باز خوش درخشید. این پایان داستان عشق ورزی در افغانستان نیست. اما خوش شانسی این عشق افغان – نوروژی در این است که پدر دختر هیچگاهی در مقابل این عشق و ازدواج با همه ریسک های که داشت، قرار نگرفت؛ امری که دست کم در بخش از داستان های تلخ عاشقی در میان اقوام مختلف افغانستان چنین پایان خوشی نداشته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان