جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

والی جدید سمنگان معرفی شد

والی جدید سمنگان معرفی شد
خواندن 1 دقیقه
0
(0)

عبدالطیف ابراهیمی، والی جدید ولایت سمنگان امروز رسماٌ به‌حیث والی این ولایت در حضور والی پیشین سمنگان معرفی شد.

منیره یوسف‌زاده، سخنگوی اداره مستقل ارگان‌های محل می‌گوید که تیمور شاران، معین پالیسی اداره مستقل ارگان‌های محل در رأس یک هیأت به سمنگان رفته و والی جدید این ولایت را معرفی کرده است.

مراسم معرفی والی جدید سمنگان تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شده بود. تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که نیروهای ویژه و پولیس آقای ابراهیمی را همراهی کرده‌اند.

آقای ابراهیمی پس از آن معرفی می‌شود که پیش از این عبدالکریم خدام، والی پیشین سمنگان برکناری‌اش را غیرعادلانه وغیرمنصفانه خوانده و گفته بود که از مقامش کنار نمی‌رود.

پس از آن، جمعیت اسلامی افغانستان با نشر اعلامیه‌ای از آقای خدام حمایت کرده و گفته بود که برکناری او از سوی ریاست جمهوری موجه نیست و حزب جمعیت آن را رد می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان