جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

کشته شدن یک هزار و 600 شورشی طالب از آغاز سال ۹۸ در غزنی

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های محلی در ولایت غزنی می گویند که از آغاز سال روان تاکنون، یک هزار و 600 شورشی طالب در این ولایت کشته شده اند.

وحیدالله کلیم زی، والی غزنی امروز دوشنبه(13عقرب) در یک نشست خبری در کابل گفت: از آغاز سال روان تاکنون، یک هزار و 600 شورشی طالب به شمول اتباع خارجی و 57 سردسته آنان کشته و 260 تن دیگر در ولایت غزنی زخمی شده اند.

wahidullah kalimzai

کلیمزی افزود که ولسوالی های ده یک، خواجه عمری و جغتو که در کنترول طالبان بود، اخیرا در نتیجه عملیات های نیروهای امنیتی آزاد شده و راه مواصلاتی پنج ولسوالی به مرکز ولایت نیز باز شده است.

وی خاطرنشان کرد که تهدیدهای امنیتی در مسیر شاهراه کابل-غزنی از بین رفته و جلو اخاذی ها گرفته شده است.

والی غزنی در حالی از کاهش تهدیدهای امنیتی در شاهراه کابل- غزنی خبر می دهد که هم اکنون نیز طالبان در قسمت هایی از این شاهراه حضور فعال دارد و هر از گاهی ایست های بازرسی ایجاد می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان