جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

انتخابات آزمایشی یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رییس دبیرخانه کمیسیون مستقل انتخابات می‌گوید که برای شناسایی خلاهای احتمالی در برگزاری انتخابات آینده ریاست جمهوری، یک ماه پیش از برگزاری این انتخابات در ششم ماه میزان، انتخابات آزمایشی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

عبدالرحمان ننگ به آریانا نیوز گفته که این انتخابات در یک بخش از کشور برگزار خواهد شد تا خلاهای احتمالی در انتخابات به ویژه ارسال برگه‌های نتایج به گونه آنلاین، شناسایی شود.

Elections

به گفته وی، برگزاری انتخابات آزمایشی ریاست جمهوری هم نرم‌افزار تازه انتخابات را به مردم معرفی می‌کند و هم کارمندان کمیسیون را با برگزاری انتخابات آشنا می‌سازد.

این در حالی است که در انتخابات سال گذشته پارلمانی، سیستم‌های بایومتریک در همه حوزه‌های رأی‌دهی فعال نبوده و با نارسایی‌های متعددی همراه بوده است. از سوی دیگر، فهرست رأی‌دهندگان در همه حوزه‌ها وجود نداشته و یا این فهرست‌ها به گونه اشتباهی فرستاده شده بود.

با وجود نزدیک بودن توافق صلح امریکا و طالبان، هنوز مشخص نیست که انتخابات ریاست جمهوری در موعد معین برگزار خواهد شد یا خیر؟ اخیرا دو نامزد ریاست جمهوری فعالیت‌های انتخاباتی خود را متوقف کرده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان