جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
206 بازدید

معمای زنده ماندن: چه کسی زنده خواهد ماند؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
معمای زنده ماندن: چه کسی زنده خواهد ماند؟
خواندن 3 دقیقه
3.5
(573)

به تصویر معمای زنده ماندن نگاه کنید. سوال این است کدام یکی از این دو نفر زنده می‌ماند؟ معمای امروز از شما می‌خواهد تا با استفاده از هوش و قدرت تحلیل‌تان بگویید که کدام یکی از این دو پسر زنده خواهند ماند.

معمای زنده ماندن

معمای زنده ماندن

امیر در یخبندان قطب شما گیر افتاده است. در حالی که رامین در راهش را در این بیابان گرم و سوزان گم کرده است. هرچند شرایط هر دوی آن‌ها خطرناک است و احتمال می‌رود بمیرند، اما یکی از آن ها به طور معجزه آسایی قرار است زنده بماند. حالا شما باید تشخیص دهید که کسی که زنده می‌ماند چه کسی است؟ امیر که بین برف و بوران در خود مچاله شده و از سرما می‌لرزد یا رامینی که زیر آفتاب داغ نای راه رفتن ندارد؟

همانطور که گفتیم تست‌های هوش و معماهای این چنین در واقع می‌خواهند عملکرد مغز شما را بسنجند. در این تصویر نیازی نیست به به جزئیات تصویر نگاه کنید و حتی تیزبینی هم به درد نمی‌خورد بلکه باید از تیزهوشی‌تان استفاده کنید. این جا است که باید از علم زیست شناسی کمک بگیرید و به حالات بدن آن‌ها توجه کنید.

به شما چند ثانیه‌ای زمان می‌دهیم تا بیشتر فکر کنید!

فکر می‌کنم 5 ثانیه زمان کافی برای رسیدن به جواب باشد. زمان سنج‌تان را روی 5 ثانیه تنظیم کنید و شروع کنید به تجزیه و تحلیل تصویر پیش رویتان!

5 ثانیه شما از حالا شروع شد!

.

.

.

عجله کنید بیشتر از 3 ثانیه باقی نمانده است!

معمای زنده ماندن

.

.

.

آیا پاسخ معمای زنده ماندن را پیدا کردید؟

چون زمان شما به پایان رسیده است!

پاسخ معمای زنده ماندن

شاید ابتدا فکر کردید که می‌توانید خیلی راحت بگویید چه کسی زنده می‌ماند اما وقتی سرنخی در تصویر ندیدید، گیج شده باشید اما خوب اگر درس زیست شناسی را به خوبی خوانده و یادگرفته باشید، رسیدن به جواب آسان تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید.

به شما تبریک می‌گوییم اگر پاسخ درست را پیدا کرده‌اید. اما اگر هنوز به دنبال جواب هستید، بهتر است به تصویر پایین نگاه کنید.

بله ما هم با شما موافقیم که امکان ندارد، هیچ یک از آن‌ها زنده بماند، اما خوب حتما ویژگی‌های وجود دارد که می‌توانند به زنده ماندن آن‌ها کمک کنند. مثل سیستم ایمنی بدنشان.

چگونه: ما می‌گوییم امیر در حالی که محال است در برف و بوران و آن طوفان شدید، طاقت بیاورد اما زنده می‌ماند. اما رامین هرچند تحمل گرما می‌تواند بهتر از سرمای جان سوز باشد، طاقت نخواهد آورد. چرا؟ چون رامین در این گرما و آفتاب داغ آب بدنش را از دست داده و با کم آبی بدن تلف خواهد شد. در حالی که بدن امیر در سرما شروع به لرزیدن می‌کند و همین امر باعث انقباض و انبساط ماهیچه هایش شده و به گرم نگهداشتن او کمک می‌کند.

معمای زنده ماندن

پس در معمای زنده ماندن امیر زنده خواهد ماند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای زنده ماندن لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 573

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان