جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
24 بازدید

بازی فکری؛ فقط باهوش ها می توانند در 14 ثانیه جوجه را به مادرش راهنمایی کنند!

آنچه که در این مطلب میخوانید
بازی فکری؛ فقط باهوش ها می توانند در 14 ثانیه جوجه را به مادرش راهنمایی کنند!
خواندن 3 دقیقه
4.3
(47)

در این بازی فکری یک جوجه راه خانه خود را در هزارتویی گم کرده است. آیا می توانید به او کمک کنید تا به مادرش برسد. اکنون با حل این بازی فکری ضریب هوشی خود را محک بزنید.

بازی های فکری احتمالا یکی از سرگرم کننده ترین راه ها برای افزایش قدرت ذهن و بهبود مهارت های تفکر جانبی است. حل این معماها نیازمند فرآیندهای ذهنی خلاقانه و قابل تامل است. شما نمی توانید بلافاصله پاسخ آنها را حدس بزنید.

همچنین از نظر علمی ثابت شده است که آنها تقویت کننده خلق و خو هستند. حل منظم آنها می تواند شما را باهوش تر کند. بنابراین، اگر روز بدی را سپری می‌کنید و می‌خواهید چیزی به شما روحیه دهد، یا فقط به دنبال آزمایش مغز خود هستید، یک بازی فکری را حل کنید.

یکی از انواع بازی های فکری، پازل های هزارتو است. این یک تمرین عالی برای آزمایش و تقویت توانایی های حل مسئله شما است. هیچ جا به دنبال این معماهای آنلاین نروید، زیرا، بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه هر روز با آزمون ها و تست های جذابی در خدمت شما عزیزان است.

بازی فکری جوجه و هزارتو

بیایید نگاهی به تصویر پازل امروز بیندازیم:

پازل هزارتو

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، یک جوجه مادرش گم کرده است. جوجه گریه می کند و امیدوار است که کسی بیاید و به او کمک کند تا نزد مادرش برگردد. آیا می توانید این کار را انجام دهید؟ آیا می توانید این بازی فکری را در زمان تعیین شده حل کنید؟ چالش این است که به جوجه کمک کنید تا در طول 14 ثانیه به مادرش برسد.

.

.

.

.

یکی از راه های حل پازل های هزارتو این است که از نقطه پایانی شروع کنید. یعنی مسیر را از انتها دنبال کنید و سعی کنید به نقطه شروع برسید.

.

.

.

.

جواب بازی فکری

در این معما باید جوجه گمشده را در 14 ثانیه به مادرش راهنمایی می کردید. آیا توانستید جوجه گمشده را به مادرش راهنمایی کنید؟ اگر بله، پس تبریک می گویم. شما واقعا باهوش هستید.

به هر حال، برای دیدن جواب این پازل هزارتو به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب پازل هزارتو

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این بازی فکری لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 47

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان