جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.8
(8)

توهمات نوری درست مثل تصویر تشخیص پرنده روشی شگفت انگیز برای شناختن توانایی‌هایمان است. مؤلفه پنهان یک توهم نوری نه تنها ویژگی‌های شخصیتی را آشکار می کند، بلکه به ارزیابی IQ و مهارت‌های بینایی نیز کمک می‌کند. توهمات نوری باعث می‌شوند که ابزاری برای خودسرگرمی‌ و راهی مؤثر برای شناخت بهتر خودتان داشته باشید. این روزها تصویر تشخیص پرنده پنهان یکی از محبوب‌ترین تصاویر توهم نوری است که افراد می‌توانند برای بازی و سرگرمی از آن استفاده کنند. میان شاخ و برگ‌ها را جستجو کنید تا این پرنده بازیگوش را ببینید.

تشخیص پرنده میان شاخ و برگ‌ها

تشخیص پرنده

بیایید به تصویر نگاه کنیم، تصویر تعداد شاخ و برگ را نشان می‌دهد که پس زمینه آن نیز آسمان آبی زیبا است. در چالش امروز همانطور که خواندید، تشخیص پرنده در 10 ثانیه ذهن و فکر شما را درگیر می‌کند. در حل این چالش، چشمان شما نیز نقش مهمی دارد.

در این تصویر شما تنها پرنده را پیدا نمی‌کند بلکه به خودتان ثابت می‌کنید که چقدر فرد تیزبین و تیز هوشی هستید. پس بیشتر تمرکز کنید و بیشتر روی تصویر دقت کنید. جزء به جزء تصویر را نگاه کنید و اگر قسمتی شک کردید که ممکن است پرنده همان جا باشد، تصویر را نگه دارید و به جوابی که آخر تصویر با شما شریک کرده ایم، نگاه کنید. اگر جواب شما با جواب تصویر همخوانی داشت، شما برنده این چالش هستید.

برای تشیخص پرنده 10 ثانیه فرصت دارید.

از حالا زمان شما شروع شد!

.

بازی فکری

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا تک نفری انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

.

.

سرنخ تصویر

تشخیص پرنده

مطمئنا پرنده با برگ‌ها فرق می‌کند، یک پرنده کوچک را در ذهن تان به تصویر بکشید و به دنبال شکل ظاهری آن میان برگ‌ها را جستجو کنید.

ظاهر پرنده که شامل منقار، بال و چشم می‌شود همه می‌توانند در پیدا کردن سریع‌تر آن کمک کند.

.

هوش چیست؟

هوش قابل مشاهده یا حس کردنی نیست، بلکه یک مفهوم ذهنی و انتزاعی و صفت فرضی است که باید در مورد آن تحقیق و مطالعه بیشتری صورت بگیرد. برای تعریف هوش سه نکته مدنظر گرفته می‌شود که عبارت اند از:

  • استعداد و توانایی کافی برای یادگیری و درک امور
  • همراهی، هماهنگی و سازگاری با محیط
  • قضاوت و استدلال صحیح و پیدا کردن راهی منطقی با توجه به تجربیات گذشته

.

زمان شما به پایان رسید!

تقویت عملکرد مغز

بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه هر روزه با تست ها و معماهای جذاب و چالش بر انگیز در خدمت شما عزیزان است. در حالی که شاید برخی ها فکر می کنند حل کردن این معماها چیزی جز هدر دادن وقت نیست، تحقیقات ثابت کرده است که حل کردن 2 یا 3 معما در روز می تواند تاثیر عمیقی بر عملکرد مغز داشته باشند.

پاسخ توهم نوری تشخیص پرنده

اگر موفق با یافتن پرنده شده اید، به شما تبریک می‌گویم. شما فردی تیزبین و جزئی نگر هستید. اما اگر هنوز به دنبال پرنده کوچک و بازیگوش درون تصویر هستید، بیایید با هم تماشایش کنیم.

اگر به شاخ و برگ‌ها دقت کنید، رنگ پوست پرنده از رنگ برگ‌ها فرق می‌کند. به سمت راست تصویر نگاه کنید، حتما پرنده را خواهید دید. برای این که بتوانید او را ببینید، دور آن دایره کشیده ایم.

تشخیص پرنده

با استفاده از انواع این توهمات نوری می‌توانید توانایی ذهنی‌تان را تقویت کنید. اگر می‌خواهید بدانید ضریب هوشی‌تان چقدر است همیشه خودتان را با حل این توهمات نوری و تست های هوش به چالش بکشید.

تقویت خلق و خو

بازی‌های فکری و تست های هوش یا توهمات نوری همه برای تقویت خلق و خوی شما تاثیر فوق العاده ای دارند. همچنین از نظر علمی ثابت شده‌ است که انجام این تست ها ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، بازی های فکری شما را باهوش‌تر می کنند و به فرد جزئی نگری تبدیل می‌شوید. بنابراین سعی کنید روزانه حداقل یک توهم نوری یا تست هوش را حل کنید. حالا اما آیا موفق به تشخیص شیر شدید؟ زمان زیادی باقی نمانده، بیشتر دقت کنید!

توهمات نوری فیزیولوژیکی

در چنین توهماتی اگر به طور ثابت و برای مدت طولانی به یک نقطه نگاه کنید، شبکیه چشم بیش از حد شروع به فعالیت می‌کند وتصویر عجیب و غریب روی ذهن حک می‌شود باعث دیدگاهی عجیب از یک تصویر، شی یا نقاشی می‌شود. در چنین مواقعی شما تغییراتی مانند رنگ یا شکل را روی عکس مشاهده می کنید که از خود واقعی اش خیلی دور است. مثلا همین تصویر توهم نوری که باید زوج دوست داشتنی را پیدا کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از توهم نوری تشخیص پرنده لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان