جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
69 بازدید

آزمون شناسایی پزشک واقعی: اگر باهوش اید پزشک واقعی را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی پزشک واقعی: اگر باهوش اید پزشک واقعی را شناسایی کنید!
خواندن 4 دقیقه
3.9
(127)

آزمون شناسایی پزشک واقعی: اگر باهوش هستید پس پزشک واقعی را شناسایی کنید. این تست هوش را حل کنید و ثابت کنید که یک فرد باهوش و ذکی هستید. با انجام معما و آزمون های فکری شما می توانید مغز و ذهن خود را تمرین دهید تا برای شرایط سخت زندگی آماده باشید. به باور سازنده آزمون شناسایی پزشک واقعی، این تست دشوار می تواند خوراک مناسبی برای مغز شما باشد.

تصویر آزمون شناسایی پزشک واقعی

آیا احساس می کنید به یک استراحت کوتاه و میان وقفه کاری نیاز دارید؟ پس آزمون شناسایی پزشک واقعی را امتحان کنید. بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همواره با آزمون ها و معماهای سرگرم کننده در خدمت شما عزیزان است. این گونه تست های هوش به شما کمک می کند تا ذهن و مغز خود را تازه سازید.

در تصویر آزمون شناسایی پزشک واقعی شما می توانید عکسی از سه خانم را ببینید که کنار هم قرار گرفته اند. ظاهرا همه آن‌ها پزشک هستند، اما اینطور نیست. دوتای آن‌ها پزشکان قلابی هستند و تنها یکی از آنان یک پزشک و دکتر واقعی است. اکنون ما مغز هوشیار شما را به چالش می کشیم تا این تست هوش را حل کرده و خانم دکتر اصلی را تشخیص دهید. به نظر شما کدامیک از زنان واقعا یک پزشک است؟

پزشک اصلی را شناسایی کنید

بخاطر داشته باشید که برای حل این تست تنها 14 ثانیه زمان دارید و جواب در پایین صفحه گداشته شده است.

.

.

.

بازی فکری

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا تک نفری انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

.

.

تقویت خلق و خو

بازی‌های فکری و تست های هوش یا توهمات نوری همه برای تقویت خلق و خوی شما تاثیر فوق العاده ای دارند. همچنین از نظر علمی ثابت شده‌ است که انجام این تست ها ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، بازی های فکری شما را باهوش‌تر می کنند و به فرد جزئی نگری تبدیل می‌شوید. بنابراین سعی کنید روزانه حداقل یک توهم نوری یا تست هوش را حل کنید. حالا اما آیا موفق به تشخیص شیر شدید؟ زمان زیادی باقی نمانده، بیشتر دقت کنید!

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی پزشک واقعی

جواب آزمون

اگر دقت کنید، خانم مو قرمز، نفر اول از سمت چپ تصویر یک پزشک و دکتر واقعی است. زیرا اول اینکه او مجوز کار دارد و دوم، کارت هویت اش هم واقعی و از خود او است. با این حال، خانم وسطی نقش بازی می کند و آخری کارت هویت جعلی دارد. بنابراین جواب آزمون شناسایی پزشک واقعی خانم مو قرمز است!

حل معما و تسکین استرس

علم ثابت کرده است که با انجام یک معما، همان مزایایی را به دست می آورید که گویا مدیتیشن کرده اید. استرس روزمره زندگی ناپدید می شود و با احساس آرامش که فشار خون و ضربان قلب شما را کاهش می دهد جایگزین می شود.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی پزشک واقعی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 127

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان