جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
15 بازدید

آزمون بینایی سگ متفاوت: آیا می توانید سگ متفاوت را در 8 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون بینایی سگ متفاوت
خواندن 3 دقیقه
3.5
(47)

آزمون بینایی سگ متفاوت: به تصویر نگاه کنید و به این سوال پاسخ دهید: آیا می توانید در طول 8 ثانیه سگ متفاوت در تصویر را پیدا کنید؟ این تست بینایی سرگرم کننده را انجام دهید تا از میزان دقت و تیزبینی چشمان خود آگاه شوید.

حل کردن این آزمون نیازی به فرمول‌ و معادله های ریاضی ندارد در عوض خلاقیت و قدرت بینایی شما را محک می زند و ارتباط بین سلول های مغز، تمرکز و حافظه کوتاه مدت را تقویت می کند. برای پیدا کردن سگ متفاوت باید به اندازه کافی تیزبین باشید. چون تنها 8 ثانیه زمان دارید!

آزمون بینایی سگ متفاوت

در تصویر آزمون بینایی سگ متفاوت شما می توانید ردیف ها و ستون های از سگ های ظاهرا مشابه به هم را ببینید که به سمت شما نگاه می کنند. با این حال، یکی از سگ ها با تفاوت اندکی از بقیه متفاوت است. چالش این است که به تصویر نگاه کنید و در طول 8 ثانیه یا کمتر سگ متفاوت در تصویر را تشخیص دهید.

قبل این که شروع کنید پیشنهاد می کنیم لحظه ای مکس کرده و خوب تمرکز کنید، زیرا پیدا کردن سگ در طول 8 ثانیه کار دشواری است. به هر حال، فراموش نکنید جواب درست در پایان صفحه قرار دارد، اما خیلی دور نروید و تقلب نکنید.

سگ متفاوت را پیدا کنید

زمان شما از حالا شروع می شود:

.

.

بازی فکری

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا فردی انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

.

.

.

هوش چیست؟

هوش قابل مشاهده یا حس کردنی نیست، بلکه یک مفهوم ذهنی و انتزاعی و صفت فرضی است که باید در مورد آن تحقیق و مطالعه بیشتری صورت بگیرد. برای تعریف هوش سه نکته مدنظر گرفته می‌شود که عبارت اند از:

  • استعداد و توانایی کافی برای یادگیری و درک امور
  • همراهی، هماهنگی و سازگاری با محیط
  • قضاوت و استدلال صحیح و پیدا کردن راهی منطقی با توجه به تجربیات گذشته

.

.

.

جواب آزمون بینایی

آیا توانستید سگ متفاوت را پیدا کنید؟ چون 8 ثانیه شما تمام شده است. اگر موفق شدید آزمون بینایی سگ متفاوت را در مدت زمان تعیین شده حل کنید به شما تبریک می گوییم. کارشناسان می گویند این می تواند نشانه چشمان تیزبین و دقیق شما باشد. اما اگر تا هنوز به دنبال جواب سرگردان هستید، دست از جستوجو بردارید و به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب تست بینایی

بله همان گونه که در تصویر بالا مشاهده کردید سگ متفاوت در ردیف دوم و ستون سوم قرار دارد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی سگ متفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 47

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان