جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
27273 بازدید

آزمون تشخیص دزد پول؛ اگه خیلی باهوشی بگو چه کسی پول رو دزدیده است؟

آزمون تشخیص دزد پول
خواندن 3 دقیقه
3.7
(248)

آزمون تشخیص دزد پول: اگر روز خسته کننده ای دارید این تست هوش تصویری جذاب را حل کنید. چالش بسیار ساده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است: به تصویر نگاه کنید و تشخیص دهید چه کسی پول را دزدیده است! آزمون تشخیص دزد پول یک راه سرگرم کننده دیگر برای سنجیدن مهارت و قدرت ذهن و چشمان شما است.

راه های زیادی برای سنجش هوش وجود دارد. شما هر روزه در شبکه های اجتماعی با آزمون های متفاوتی روبرو می شوید. هر کدام از این پازل ها می توانند بخشی از جنبه های شخصیتی و همچنین میزان ضریب هوشی شما را بررسی کنند. این تست ها همچنین مغز ما را به تفکر و فعالیت بیشتر وا می دارد. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همواره در تلاش است تا با ارائه چنین معماهایی ضمن ایجاد فضای سرگرمی برای خوانندگان خود، هر چه بیشتر آنان را با انواع تست های هوشی آشنا سازد. خوب، آیا آماده اید که آزمون تشخیص دزد پول را شروع کنید؟

آزمون تشخیص دزد پول

تصویر سناریوی عجیبی را می نماید، شما می توانید زنی را ببینید که که اندوهگین به چیزی که در دستش است نگاه می کند. او می گوید شخصی تمام پس انداز آن‌ها را دزدیده است، چقدر بد. در عین حال، یک پسر و دختر یکدیگر را مقصر می دانند و هر کدام ادعا می کند که دیگری پول را دزدیده است. خوب شما چه فکر می کنید، آیا می توانید دزد را شناسایی کنید؟ چه کسی پول را دزدیده است؟

حالا با تمرکز و حواس جمع به تصویر زیر نگاه کنید و آزمون تشخیص دزد پول را حل کنید. پیشنهاد می کنیم تصویر را با دقت بررسی کنید، زیرا دزد می می تواند هر کسی باشد! با این حال، پاسخ این تست هوش در پایان صفحه قرار دارد، اما تقلب نکنید.

چه کسی پول را دزدیده است؟

.

.

.

.

تست هوش

یکی از مزایای تست هوش این است که می تواند اطلاعات منحصر به فرد و مهمی را در مورد رشد فکری کودکان خردسال یا بزرگسالان ارائه دهد. در حالی که ممکن است نه خانواده و نه حتی متخصصان قادر به تشخیص و توضیح آن نیستند.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش

آیا توانستید تشخیص دهید چه کسی پول را دزدیده است؟ اگر جواب را پیدا کرده اید به شما تبریک می گوییم، یعنی از ضریب هوشی بالایی برخوردارید. به هر حال، جواب آزمون تشخیص دزد پول مردی است که روی مبل نشسته است. به پای چپ او نگاه کنید، او پول ها را در جورابش پنهان کرده است.

دزد پول

توهم نوری

توهمات نوری هرچند تصاویری جذاب هستند، اما از آنچه می بینیم تفاوت دارند. این توهمات نوری همانطوری که ذهن را فریب می دهند اما ارتباط بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند. قدرت ذهن و مهارت بینایی را تقویت کرده و روشی عالی برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص دزد پول لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مرتبط:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 248

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان