جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
861 بازدید

معمای فرار از زندان: چه کسی از زندان فرار خواهد کرد؟

معما فرار از زندان
خواندن 4 دقیقه
4.3
(40)

در معمای فرار از زندان شما باید به تصویر نگاه کنید و بگویید چه کسی می خواهد از زندان فرار کند! تصویر سه زندانی را در  سلول های شان نشان می دهد که هر یک مصروف انجام کاری هستند. با این حال شواهد موجود در تصویر نشان می دهد که قرار است یکی از زندانی ها، از زندان از فرار کند. اما چه کسی؟ اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا موتور ذهن خود را روشن کنید و فرد که می خواهد فرار کند را شناسایی کنید.

معماها و تست های هوش همواره در طول تاریخ یک سرگرمی مفید و راهی عالی برای رشد مغز بوده است. این بازی های فکری ذهن ما را به بزرگ فکر کردن عادت می دهند و در نتیجه باعث می شوند تا فراتر از چهارچوب معمول فکری خود فکر کنیم. معمای فرار از زندان نیز دقیقا از جمله همین معماها است. اکنون با انجام این آزمون مغز خود را محک بزنید. اگر فکر می کنید خیلی باهوش هستید، پس با حل این تست هوش خود را بیازمایید. برخی از تحقیقات جدید نشان می دهد، تست های هوش و معماها مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. یعنی با حل این گونه بازی های فکری، می‌توانید مغز هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تری داشته باشید. پس معطل چه هستید؟

معمای فرار از زندان

معمای فرار از زندان

تصویر سه زندانی را که در سلول های جداگانه نگهداری می شوند، نشان می دهد. زندانی اولی ظاهرا کتاب می خواند، دومی ورزش می کند و زندانی سومی در حالی که میله ها را می فشارد داد و فریاد دارد. با این حال، ادعا شده است که یکی از زندانی ها می خواهد فرار کند! معمای فرار از زندان از شما می خواهد، زندانی که قصد فرار دارد را تشخیص دهید.

حالا به با دقت به تصویر زیر نگاه کنید و این معمای گارآگاهی جذاب را حل کنید. به سرنخ ها توجه کنید، زیرا آن‌ها دقیقا جلوی چشمان شما قرار دارند. به هر حال، جواب در پایان صفحه گذاشته شده است، اما تقلب نکنید! به نظر شما کدام زندانی می خواهد فرار کند؟

.

.

.

.

معمای فرار از زندان

.

.

.

.

پاسخ معما فرار از زندان

آیا توانستید تشخیص دهید چه کسی می خواهد فرار کند؟ زندانی اولی، دومی یا سومی؟ ادعا شده است اگر بتوانید این تست هوش را حل کنید می تواند نشانه ضریب هوشی بالای شما باشد. به هر حال، اگر به این بخش مطلب رسیده اید، یعنی یا به پاسخ خود شک دارید یا هم تا هنوز موفق نشده اید. به هر حال، برای دیدن جواب درست به تصویر زیر نگاه کنید:

معمای فرار از زندان

بله زندانی که ظاهرا کتاب می خواند می خواهد فرار کند. به زیر تخت نگاه کنید، او سوراخی در دیوار ایجاد کرده است و آن را با نقاشی دیواری پنهان کرده است. نقشه فرار او عالی بود، اما هوش فوق‌العاده شما نقشه شوم او را برملا کرد!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای فرار از زندان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید حل معماها

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید. زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دوش یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا بازی های فکری و آزمون های چون معمای فرار از زندان را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 40

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان