ویژگی مردان شیک پوش: ۵ خصیصه که مردان شیک پوش را متمایز می کند

توسطعقیله نرگس رحمانی

آبان ۱۶, ۱۴۰۰ به روز رسانی : آبان ۱۶, ۱۴۰۰ ,
ویژگی مردان شیک پوش

 

ویژگی مردان شیک پوش چیست؟ در حقیقت، تعیین این که چه چیزی یک مرد را شیک پوش و جذاب نشان می دهد، امر دشواری است. زیرا این مساله می تواند سلیقه ای و ذهنی باشد. یا معیارهای شیک پوش بودن و جذاب بودن از زمانی به زمانی یا از جغرافیایی به جغرافیای دیگر فرق می کند. با این وجود برخی معیارهای مشترک وجود دارد که بر اساس آنها مردانی را در سراسر جهان به عنوان خوش پوش و جذاب تلقی می کنند.

در دنیای مد و فشن مردانه، بو برومل به عنوان اسطوره شیک پوشی و استایل مردانه در تاریخ شناخته می شود. او در اواخر قرن 18 و اوایل قرن 19 طراح لباس مردانه در بریتانیا بود که با طراحی های جذابش دنیای مد مردانه را دگرگون کرد. پیش از او  لباس‌هایی که در لندن رایج بود از مدل‌های فرانسوی الهام می‌گرفت. مثل کلاه گیس، ردای ابریشمی و شلوار تکه‌دوزی‌شده. اما برومل این استایل را با موهای طبیعی، شلوارهای بلند، چکمه و کت جایگزین کرد. او همیشه با صورت تراشیده، کت آبی نیمه بلند، پیراهن شکری رنگ غیر رسمی و پارچه ای با گره کراوات شکل دور گردن، شلوار پوست گوزن، چکمه های بلند و بسیار معطر ظاهر می شد. به همین خاطر به عنوان شیک پوش ترین و جذاب ترین مرد معروف شد.

جیمز باند جاسوس مورد علاقه همه، صرف نظر از این که کدام بازیگر نقش جیمز باند را بازی می کند، ظاهر مرتب و شیک او است که برای همه مورد احترام است. او جرم و جنایت را در کت و شلوار خوش دوخت و بسیار شیک انجام می دهد.همه چیز او از ظاهرش گرفته تا کوکتل هایی که می نوشد و نحوه روشن کردن سیگارش کلاس خاصی دارد.

مرد شیک پوش دیگر….

مرد شیک شیک پوش دیگر، شخصیت رایان گاسلینگ، جیکوب پالمر در کمیدی عاشقانه و سرگرم کننده دیوانه، احمق و عشق است. در این کمدی پرطرف دار که در سال 2011 پخش می شد، جیکوب همیشه با یک کت و شلوار خوش دوخت و موهای یک دست و صاف دیده می شد. همه جزئیات ظاهر او حتی تا جوراب هایش آگاهانه یک هماهنگی جذاب داشت. او نماد یک مرد شیک پوش و با اعتماد بود.

به علاوه چیزهای مشترک دیگر، یک کت و شلوار خوش دوخت، وجه مشترک و برجسته ای میان هر یک از این مردان است. بنابراین  یک مرد شیک پوش باید به چیزهای زیادی توجه کند، کت و شلوار خوش دوخت، تناسب رنگ ها و اکسسوری ها از اهمیت زیادی برخوردار است. گرچه از زمان های گذشته تا کنون در برخی معیارها و ویژگی مردان شیک پوش تغییراتی به وجود آمده اما توجه به پنج مورد مهم می تواند هر مردی را شیک پوش و جذاب نشان دهد.

1.مدل مو و ریش

در زمان بو برومل موهای طبیعی یا کلاه گیس های پودری بیشتر رایج بود. اما امروزه مدل مو با سبک آرایش خاصی محبوب هستند. در زمان قدیم صورت باید تراشیده می بود اما حالا ریش های بلند و با سبک خاص نماد جذابیت است. پس مدل مو و ریش شما در جذابیت و شیک به نظر رسیدن تان به عنوان یک مرد بسیار مهم است.

مطلب مرتبط: ویژگی مردان آلفا؛ ۷ نشانه که شما یک مرد آلفا هستید

2. ویژگی مردان شیک پوش؛ اعتماد به نفس

اعتماد به نفس نقش مهمی در شیک به نظر رسیدن یک مرد دارد. در واقع با رعایت مورد اول، اگر اعتماد به نفس نداشته باشید، فقط یک مرد خوش لباس خواهید بود. شما می خواهید کسی باشید که با اطمینان کت و شلوار بپوشید نه این که کت و شلوار شما را بپوشد. پس به عنوان یک مرد همیشه با اعتماد به نفس باشید تا جذاب به نظر برسید.

3.کت و شلوار

با وجود این که ممکن است هر کسی یک سبک خاصی در لباس پوشیدن داشته باشد. اما در کنار اعتماد به نفس، پوشیدن یک کت و شلوار خوش دوخت مطمئنا شما را جذاب تر و شیک تر نشان می دهد.

مطلب مرتبط: علائم کمبود تستوسترون؛ نشانه پایین بودن تستوسترون در مردان

4. ویژگی مردان شیک پوش؛ برند خاص

تو به عنوان یک مرد همیشه باور داری که منحصر به فرد، خاص و متفاوت هستی. پس باید لباست هم خاص باشد. بد نیست در صورت امکان از برند های خاصی استفاده کنید. البته برندهایی که با مبلغ جیب تان همخوانی داشته باشد.

5. اکسسوری

اکسسوری ها را جدی بگیرید. مهم نیست حتمن چیزهای گران قیمت انتخاب کنید. استفاده از یک ساعت یا دست بند، عینک آفتابی یا یک شال گردن… استایل شما را جذاب تر و شیک تر نشان می دهد.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *