جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
5
(2)

شاید بخواهید امسال اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود را رنگ آمیزی کنید. ممکن است بخواهید نگاهی به ترندهای رنگ سال 2022 برای تزئین خانه بیندازید تا از ظاهر قدیمی اتاق ها خلاص شوید و آنها را جدید و با طراوت جلوه دهید. اگر در مورد رنگ‌های ترند امسال کنجکاو هستید و می‌خواهید ببینید کجا می‌توانید از این رنگ‌ها استفاده کنید، می‌توانید به لیستی که برای شما آماده کرده‌ایم نگاهی بیندازید.

ترندهای رنگ سال 2022 برای تزئین خانه

امسال می توانیم رنگ های خنثی الهام گرفته از طبیعت، رنگ های رترو و سفیدهای جاودانه را با هم ببینیم. می توانیم با این رنگ ها فضاهای گرم، دعوت کننده و شخصی بسازیم.

با توجه به همه‌گیری کرونا، بیش از دو سال است که تلاش می‌کنیم خانه‌های خود را به مکان‌های امن تبدیل کنیم. به همین دلیل است که رنگ‌های زمینی که سال گذشته استفاده کردیم به ما کمک کرد که زمین را احساس کنیم. به لطف این رنگ ها، ما در خانه احساس راحتی بیشتری می کردیم.

در سال 2022 خواهیم دید که از طبیعت در هر زمینه ای از جمله رنگ آمیزی خانه الهام گرفته شده است. با این حال، این بار بر روی پایداری و رشد نیز تمرکز خواهیم کرد.

1.رنگ های خنثی گرم

ما شروع به دیدن رنگ های گرم همراه با پارچه های بوکل روی اثاثه یا لوازم داخلی خواهیم کرد. مردم معمولاً با انتخاب رنگ سفید کرمی برای کفپوش احساس امنیت بیشتری می کنند. از این نظر، رنگ های سفید گرم، کرم و بژ به چشم می خورد. در عین حال می توان گفت که رنگ روشن چوب در حال رایج شدن است. اگرچه روند رنگ‌های سفید و خاکستری تا سال 2021 ادامه داشت، اما می‌توان گفت که در سال 2022 کمتر ترجیح داده می‌شوند. به نظر می رسد امسال رنگ های خنثی با ته رنگ گرم تر به جای رنگ های سرد ترجیح داده شوند.

ترندهای رنگ سال 2022 برای تزئین خانه

بیشتر بخوانید: ۱۰ بهترین رنگ های انرژی بخش به خانه که محیط زندگی شما را تغییر می دهند

2.رنگ های بیابانی

در سال 2022 شاهد سایه های بیشتری از صورتی روشن، ارغوانی، قهوه ای، برنزی و نارنجی خواهیم بود. برای تجسم اینکه درباره چه رنگ هایی صحبت می شود، به غروب خورشید در بیابان فکر کنید. علاوه بر این، این رنگ ها در هماهنگی کامل با سایه های همیشه محبوب سبز صرف نظر از اینکه چه سالی است، هستند.

رنگ های بیابانی

3.از ترندهای رنگ سال 2022 برای تزئین خانه؛ رنگ های سرد شگفت انگیز و پر جنب و جوش

اگرچه امسال رنگ های پر جنب و جوش بیشتر ترجیح داده می شوند، اما شاهد ترکیب تناژهای گرم و سرد خواهیم بود. احتمالاً در سال 2022 با رنگ های سرد الهام گرفته شده از رنگ های خنثی و استفاده غیرمنتظره در میان تن های گرم مواجه خواهیم شد. می توانید این رنگ ها را با پارچه های خنثی مانند سفید کرمی، رنگ چوب روشن و سفید سنگ تکمیل کنید. می توان گفت که استفاده از رنگ های سرد در طول سال 2022 ادامه خواهد داشت.

رنگ های سرد شگفت انگیز و پر جنب و جوش

بیشتر بخوانید: ۱۰ بهترین رنگ برای اتاق مطالعه که آرامش و تمرکز را برای تان فراهم می کند

4.تن مرکبات

رنگ های دیگری که امسال با آن ها مواجه خواهیم شد، رنگ های مرکبات است. در سال 2022 شاهد استفاده از رنگ های مرکباتی با اشباع بالا خواهیم بود. برای زنده کردن این رنگ ها در چشمان خود می توانید زرد خردلی تیره یا نارنجی را در نظر بگیرید. کسانی که می خواهند فضای خانه خود را تغییر دهند، عموماً می خواهند از بافت های طبیعی برای متعادل کردن شورش رنگ های ایجاد شده توسط رنگ های مرکباتی استفاده کنند و مواد ارگانیک مانند چوب و مرمر را در فضاها بگنجانند.

ترندهای رنگ سال 2022 برای تزئین خانه

5.لمس سیاه

در سال 2022، ما می توانیم لمس سیاه را در همه جا ببینیم. به عنوان مثال، خواهیم دید که در شیشه‌ها فریم‌های مشکی وجود دارد، رنگ مشکی در فیکسچرها ترجیح داده می‌شود و در بسیاری از جاها لمس مشکی وجود دارد. اگرچه مردم عموماً خواهان آرامش و آرامش رنگ های خنثی هستند، اما به رنگ های متضاد نیز اهمیت می دهند. برای این کار می توانید دستکاری های کوچکی با رنگ مشکی در خانه خود ایجاد کنید.

لمس سیاهبیشتر بخوانید: ۱۴ بهترین رنگ برای اتاق خواب که فضایی پر از آرامش برای تان فراهم می کند

6.از ترندهای رنگ سال 2022 برای تزئین خانه؛ رنگ های تیره و پیچیده

امسال شاهد گذار به رنگ های پیچیده تر مانند آبی تیره، سبز جنگلی تیره و قهوه ای خاکی به جای مشکی در رنگ های دیوار خواهیم بود. به این ترتیب ضمن اینکه جلوه مشکی را به دست می آوریم در معرض رنگ های بیشتری نیز قرار می گیریم. ریسک کردن در سال 2022 به معنای رنگارنگ شدن است. با ترکیب های غیرمعمول و غیر کلاسیک، می توانید فضاهای داخلی و خارجی را جذاب تر کنید. به این ترتیب از منظری متفاوت به رنگ ها نگاه کنید. اگر می خواهید رنگ های تیره را امتحان کنید، به جای بژ و سفید، می توانید از رنگ های اشباع شده تری مانند اسطوخودوس، هلویی و سبز به عنوان رنگ خنثی خود استفاده کنید.

ترندهای رنگ سال 2022 برای تزئین خانه

7.سایه سنگ های قیمتی

در سال 2022، ممکن است سایه هایی با الهام از سنگ طبیعی در خانه ها ببینیم. به این ترتیب حال و هوای دوران قدیم را می گیریم. رنگ های تیره تمشک برای استفاده در ادارات ایده آل است. رنگ های ملایم مانند زردآلو-نارنجی برای حمام استفاده می شود.

سایه سنگ های قیمتی

8.از ترندهای رنگ سال 2022 برای تزئین خانه؛ رنگ های طبیعت

در سال 2021 همه ما بیشتر به فکر سلامتی و تندرستی افتادیم. این وضعیت در سال 2022 ادامه خواهد داشت. امسال شاهد گرایش به رنگ های موجود در طبیعت، به خصوص سبز خواهیم بود. در سال گذشته شاهد افزایش استفاده از چوب های طبیعی و مصالح چوبی بودیم. به این ترتیب ما قدرت شفابخش، طراوت و بازسازی طبیعت را به خانه های خود آورده ایم. رنگ هایی مانند آبی و سبز که ما آنها را با طبیعت می شناسیم، آرامش و تعادل را به فضاها می آورند. امسال نیز شاهد استفاده از رنگ های خاکی با بافت طبیعی خواهیم بود. پس از دو سال هرج و مرج و عدم اطمینان ناشی از بیماری همه گیر، خود را در گرما و آسایش طبیعت غرق خواهیم کرد. با ایجاد تماس‌های طبیعی در خانه، می‌توانیم به جای اشتیاق از طبیعت، احساس قدردانی کنیم.

رنگ های طبیعت

بیشتر بخوانید: رنگ سال ۲۰۲۲: نمادی از دوران گذار و تحول کنونی جهان!

9.رنگ های دیجیتال

در سال 2022، بسیاری از مردم رنگ‌های دیجیتالی با رنگ‌های سرد را کشف خواهند کرد. رنگ‌های دیجیتال که با نام رنگ‌های RGB نیز شناخته می‌شوند. به رنگ‌های قرمز، سبز و آبی اطلاق می‌شوند که هنگام به دست آوردن تصویر رنگی روی صفحه‌های دیجیتال استفاده می‌شوند. می بینیم که این رنگ ها که همه ما هنگام مرور محیط های دیجیتال با آن ها مواجه می شویم، به مرور زمان تبدیل به یک ترند می شوند.

ترندهای رنگ سال 2022 برای تزئین خانه

10.خداحافظ خاکستری

امسال از رنگ های خنثی خسته کننده فاصله می گیریم و می خواهیم رنگ بیشتری به زندگی خود اضافه کنیم. ما باید رنگ های سفید و خاکستری را با رنگ های روشن تر و پررنگ تر ترکیب کنیم. اگرچه رنگ‌های خنثی هنوز به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما شاهد استفاده بیشتر و بیشتر رنگ‌های خنثی گرم به جای خاکستری در خانه‌ها خواهیم بود. خداحافظی با خاکستری پس از یک روند طولانی.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان