جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
138 بازدید

10 بهترین رنگ های انرژی بخش به خانه که محیط زندگی شما را تغییر می دهند

آنچه که در این مطلب میخوانید
رنگ های انرژی زا به خانه
خواندن 14 دقیقه
3.8
(9)

آیا می دانستید رنگ هایی که در خانه انتخاب می کنید بر روحیه شما تأثیر می گذارد؟ رنگ‌هایی که در فعال کردن بسیاری از احساسات متخصص هستند، برای تغییر انرژی خانه شما نیز بسیار موثر هستند.شاید بخواهید با استفاده از انرژی های متعدد ترکیب زیبایی بسازید و روح خانه و اعضای خانواده خود را لمس کنید. هر آنچه که برای انرژی خانه خود می خواهید، می توانید با استفاده از رنگ ها به آن برسید. در اینجا 10 رنگی که جزو رنگ های انرژی زا به خانه هستند و حال و هوای خانه را تغییر می دهند را معرفی می کنیم.

1. برای خانه های عاشقان، رنگ صورتی

استفاده صحیح از رنگ هایی که می توانند شما را در بسیاری از مسائل مانند آرامش، شادی، ارتباط و انرژی عشقی حمایت کنند، فضای جدیدی به اتاق شما می بخشد. ابتدا می توانید با تعیین آنچه نیاز دارید شروع کنید. دوست دارید کدام انرژی در خانه شما تسلط داشته باشد؟ رنگ عشق و آرامش، صورتی است که می توانید در هر جای خانه خود از آن استفاده کنید. فقط به آن به عنوان رنگ دیوار فکر نکنید. می توانید با نقاشی ها، گیاهان، اشیاء و حتی سفره هایی که انتخاب می کنید از انرژی تقویت کننده رنگ صورتی استفاده کنید. در حالی که می توانید فضای آرام تری را با صورتی روشن ثبت کنید، اما می توانید با صورتی تیره به خانه خود شادابی بیافزایید. با استفاده از سنگ رز کوارتز در اتاق های خود می توانید این انرژی را افزایش دهید.

در کدام قسمت های خانه می توان از صورتی استفاده کرد؟

می توان آن را در اتاق های مطالعه ترجیح داد زیرا باعث افزایش خلاقیت و ایجاد آرامش می شود. در اتاق خواب ها با ویژگی آن که عشق را تقویت می کند. همچنین می توان از آن در اتاق نشیمن و سالن استفاده کرد تا گرمای محبت را به خانه افزود.

لازم نیست در این قسمت ها از صورتی فقط به عنوان رنگ دیوار استفاده کنید. اشیاء صورتی، نقاشی ها، گل ها نیز انرژی عشق را در خانه شما افزایش می دهند. اینکه اشیایی که انتخاب می کنید چه نمادی دارند نیز بسیار مهم است. به عنوان مثال؛ برای تقویت انرژی عشق می توان جفت پرنده صورتی و وسایلی با نقوش رز صورتی انتخاب کرد.

رنگ صورتی برای خانه

پیشنهاد می شود بخوانید: ۱۰ بهترین رنگ برای اتاق مطالعه که آرامش و تمرکز را برای تان فراهم می کند

2. رنگ های انرژی زا به خانه؛ رنگ زرد نوید دهنده روزهای خوش

همه از انرژی شاداب و نشاط‌آور رنگ زرد آگاه هستند. رنگ زرد که نمایانگر فصل تابستان است، مانند تابستان به زندگی شما نشاط می بخشد. اگر می خواهید از این قابلیت حرکتی در خانه استفاده کنید، می توانید رنگ های زرد را انتخاب کنید. رنگ های زردی که در طاقچه ها یا گوشه ای از دیوار استفاده می کنید به اتاق شما شادابی و نشاط می بخشد. وقتی این رنگ را که رنگ آفرینش و انرژی است را در خانه های خود انتخاب کنید به شما انرژی خلقت می دهد. شما می توانید از رنگ زرد در هر جایی که انرژی و فعالیت می خواهید، در خانه خود استفاده کنید.

در کدام قسمت های خانه می توان از رنگ زرد استفاده کرد؟

رنگ زرد که با سرزندگی و گرمای خود جلب توجه می کند، منبع بسیار خوبی برای اتاق های مطالعه است. همچنین هنگام استفاده در اتاق های غذاخوری و آشپزخانه از میزهای شاد پشتیبانی می کند. کسانی که می خواهند انرژی بیافزایند و حمام را روشن کنند، می توانند از رنگ زرد نیز در آنجا استفاده کنند.

وقتی روی دیوار اتاق ها استفاده می شود هوای تازه به اتاق می دهد. اما اگر نمی خواهید دیوارهای خود را زرد رنگ کنید، می توانید از این رنگ بر روی اشیا استفاده کنید. رنگ زرد که یکی از رنگ های عناصر خاکی است، در هنگام استفاده در گلدان گیاهان این عنصر را تقویت می کند. استفاده از نماد خورشید در خانه شما نیز انرژی شادی و فراوانی می دهد.

رنگ زرد برای خانه

پیشنهاد می شود بخوانید: ۱۴ بهترین رنگ برای اتاق خواب که فضایی پر از آرامش برای تان فراهم می کند

3. احساس تجدید، سبز

اولین رنگی که در طبیعت به ذهن می رسد بدون شک سبز است. درختان، علف ها، جوانه های تازه در حال رشد و… همگی حس تازگی را برمی انگیزند. اگر از یکنواختی خسته شده اید، اگر می خواهید انرژی با طراوت و شادابی در خانه خود داشته باشید، می توانید از رنگ سبز استفاده کنید. به خصوص سبزی هایی که در بالکن ها و تراس های خود استفاده می کنید، هوای بهاری را به خانه شما می آورد. اشیای سبز رنگی که در اتاق های خود ترجیح می دهید، با ویژگی های خود هوای خانه شما را تازه می کند که باعث تقویت عشق و همچنین حس نوآوری می شود.

رنگ های انرژی زا به خانه؛ در کدام قسمت های خانه می توان از رنگ سبز استفاده کرد؟

رنگ سبز که حس طراوت را در منازل القا می کند برای استفاده در اتاق نشیمن بسیار مناسب است. طاقچه ها و برخی از دیوارها را می توان با سبز رنگ کرد. می توان از کاغذ دیواری های سبز رنگ استفاده کرد. سبزهای روشن را می توان در اتاق خواب با اثرات آرام بخش خود ترجیح داد. همچنین برای آشپزخانه ها بسیار مناسب است، زیرا میل شما به غذا خوردن را کاهش می دهد.

قرار دادن گیاهان سبز در اتاق ها و استفاده از نمادهای درختی باعث افزایش انرژی تجدید و طراوت سبز می شود. علاوه بر این، مناطق با نور طبیعی که در آن از رنگ سبز استفاده می شود، ترکیب بسیار خوبی خواهند بود.

 رنگ های انرژی زا به خانه

پیشنهاد می شود بخوانید: رنگ سال ۲۰۲۲: نمادی از دوران گذار و تحول کنونی جهان!

4. برای کمی احساس آرامش، بنفشه

یاسی یکی از رنگ هایی است که برای هر خانه ای مناسب است. آرامش را فراهم می کند. به همین دلیل می توانید در مکان هایی که می خواهید انرژی خانه آرام بگیرد، رنگ یاسی را انتخاب کنید. از صلح و انرژی عشق در اتاق های شما حمایت می کند.

در کدام قسمت های خانه می توان از یاس بنفش استفاده کرد؟

یاسی رنگی است که با رنگ غیر غالبش در هر گوشه خانه قابل استفاده است. می توانید در مکان هایی که می خواهید خانه را روشن کنید، از یاس بنفش حمایت کنید. مخصوصاً وقتی روی دیوارهای اتاق خواب ترجیح داده شود، کمک می کند تا راحت بخوابید. یکی از مناسب ترین رنگ ها برای ترجیح دادن در اتاق خواب است زیرا رنگی رمانتیک است. همچنین می توانید از اثر آرام بخش یاس بنفش در اتاق مطالعه و اتاق نشیمن بهره مند شوید.

تزیین خانه با اشیاء و نقاشی های بنفش یاسی تاثیر خوبی در خانه شما می گذارد. به عنوان مثال؛ می توانید قاب های یاسی را برای عکس هایی انتخاب کنید که به شما آرامش می دهد یا می توانید از گلدان های یاسی برای ترکیب انرژی گل ها با انرژی یاس استفاده کنید.

 رنگ های انرژی زا به خانه

5. رنگ های انرژی زا به خانه؛ رنگ آبی برای کسانی که خواهان خلاقیت هستند

آبی که رنگ بهره وری و خلاقیت است، به شما در تامین این انرژی در خانه کمک می کند. با استفاده از رنگ آبی در دو رنگ روشن و تیره می توانید انرژی متفاوتی به خانه اضافه کنید. تمرکز بر روی کار برای شما آسان تر خواهد بود. زیرا رنگ آبی با ویژگی آرامش بخش ذهن شما را آرام می کند. بنابراین، قدرت خلقت افزایش می یابد و شما را برای بهره وری بیشتر حمایت می کند.

در کدام قسمت های خانه می توان از رنگ آبی استفاده کرد؟

پاسخ این سوال بسته به اینکه می خواهید از کدام اثر رنگ آبی بهره مند شوید، تغییر خواهد کرد. اگر می خواهید از خلاقیت و بهره وری و تمرکز آسان روی کار بهره مند شوید، می توانید این رنگ را در اتاق های مطالعه انتخاب کنید. از سوی دیگر، رنگ‌های روشن آبی، احساس آرامش و راحتی را در سراسر خانه ایجاد می‌کند. می توان آن را به خصوص در اتاق کودکان ترجیح داد تا کودکان راحت تر بخوابند. همچنین می توانید از انرژی آبی در حمام، اتاق نشیمن و سالن ها بهره مند شوید.

اگر نمی خواهید دیوارهای خود را آبی رنگ کنید، می توانید با استفاده از رنگ آبی در محصولات دکوراسیونی که انتخاب می کنید، از جلوه آبی بهره مند شوید. تصاویر دریا، نقاشی های مربوط به آب، شمع های آبی یا گلدان ها فضای خوبی به خانه شما می بخشد. سقف های کشسان آسمانی که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته اند برای استفاده در اتاق خواب نیز مناسب هستند. در محیط هایی که می خواهید فوکوس را تقویت کنید، می توانید اجسام آبی تیره را انتخاب کنید.

رنگ آبی برای خانه

6. برای انرژی خالص و پاک، سفید

رنگی جاودانه و کلاسیک. سفید نیز یکی از رنگ های ضروری برای خانه ها است. تقریباً در همه فرهنگ ها نشان دهنده پاکی و خلوص است. از این نظر ظاهری روشن به خانه می بخشد و احساس وسعت می بخشد. از آنجایی که ظاهر زیبایی را افزایش می دهد، ایجاد فضای سفید در خانه به اتاق شما کمک می کند مدرن تر به نظر برسد. علاوه بر این، از آنجایی که رنگی است که ذهن را خسته نمی کند، هنگام استفاده در اتاق هایی با رنگ های ترکیبی، سردرگمی را متعادل می کند.

رنگ های انرژی زا به خانه؛ در کدام قسمت های خانه می توان از رنگ سفید استفاده کرد؟

رنگ سفید به عنوان رنگی جاودانه و کلاسیک برای هر گوشه ای از خانه مناسب است. می توانید آن را به عنوان رنگ دیوار در تمام اتاق ها انتخاب کنید. هنگامی که دیوارهای سفید خود را با محصولات تزئینی در رنگ های مختلف تزئین می کنید، از ویژگی رنگ سفید برای تأکید بر رنگ های دیگر نیز استفاده خواهید کرد.

هنگامی که در اتاق های مطالعه استفاده می شود، می تواند ذهن را آرام کند و تمرکز را تسهیل کند. ظاهری تمیز به خصوص در حمام برای شما به ارمغان می آورد. باید مراقب بود که در اتاق نشیمن، سالن و آشپزخانه بیش از حد از آن استفاده نشود. هنگامی که از رنگ های سفید در این مناطق استفاده می شود، باید با رنگ های با طراوت دیگر حمایت شوند. مبلمان سفیدی که در اتاق خواب انتخاب می کنید، انرژی خلوص را به اتاق شما می آورد.

با وسایلی که برای تزیین انتخاب می کنید می توانید انرژی رنگ سفید را تقویت کنید. به عنوان مثال قوهای سفید انرژی گفتگو را در خانواده افزایش می دهند و یا وقتی با عکس های معنادار ترکیب شوند، قاب عکس های سفید انرژی زیبا و ملایمی به خانه می بخشد.

رنگ سفید برای خانه

7. رنگ های انرژی زا به خانه؛ با نارنجی به انرژی خود انرژی اضافه کنید

نارنجی یکی از پر جنب و جوش ترین رنگ هاست. به همین دلیل می‌توانید آن را در اتاق‌هایی انتخاب کنید که می‌خواهید حرکت و نشاط را به ارمغان بیاورید. این رنگ که حسی سرزنده دارد به انرژی شما انرژی می بخشد. باعث افزایش انگیزه و احساس فعال بودن می شود. از آنجایی که این رنگ بسیار تند است، استفاده از آن در تمام اتاق ها می تواند چشم و ذهن را خسته کند. بنابراین می توان از آن بر روی دیوارها یا اشیاء خاصی از خانه استفاده کرد.

در کدام قسمت های خانه می توان از رنگ نارنجی استفاده کرد؟

نارنجی به عنوان یک رنگ موثر، می تواند در اتاق های مطالعه استفاده شود. زیرا انگیزه را افزایش می دهد. اگر از رنگ نارنجی بر روی قفسه کتاب، صندلی مطالعه یا قسمت خاصی از دیوارها استفاده شود، انگیزه کار بیشتر می شود. در اتاق بازی کودکان می توان از این رنگ حمایت کرد. در اتاق های ورزشی که نیاز به انرژی و انگیزه دارید نیز می توانید این رنگ را انتخاب کنید.

از آنجایی که رنگ آن تیره و تند است، برای استفاده در دیوارهای اتاق خواب یا اتاق نشیمن چندان مناسب نیست. اما اگر در این اتاق ها از محصولات تزئینی نارنجی استفاده کنید، از ویژگی انرژی زا بودن پرتقال نیز بهره مند خواهید شد.

رنگ نارنجی برای خانه

8. رنگ شور، قرمز

قرمز که یکی از رنگ های زنده، تاثیرگذار و پرشور است، انرژی خانه شما را افزایش می دهد. قرمز رنگ عشق و محبت است. استفاده از این رنگ در حد اعتدال دقیق تر است، زیرا استفاده بیش از حد از آن می تواند باعث عصبانیت شود. علاوه بر این، از آنجایی که یک رنگ قابل توجه است، می توانید این رنگ را در نقاطی که می خواهید تمرکز خود را جلب کنید، انتخاب کنید.

در کدام قسمت های خانه می توان از رنگ قرمز استفاده کرد؟

اگر در اتاق های مطالعه که نت های مهم وجود دارد رنگ قرمز ترجیح داده شود، این نت ها قابل توجه تر و به یاد ماندنی تر خواهند بود. این ویژگی را می توان در ورودی های خانه نیز ترجیح داد. رنگ های قرمز به کار رفته در ورودی ها به خانه نشاط می بخشد و کاملاً چشمگیر خواهد بود.

در اتاق خواب هایی که می خواهید هیجان و اشتیاق را افزایش دهید، انتخاب آن به عنوان رنگ دیوار چندان مناسب نخواهد بود، اما استفاده از رنگ قرمز بر روی اجسام خاص به شما این امکان را می دهد که از انرژی آن بهره مند شوید. همچنین می توانید از رنگ قرمز در نقاطی از اتاق نشیمن خود استفاده کنید که می خواهید تحرک بیشتری داشته باشید. از نظر رنگ عشق و عشق، اشیاء قلب قرمز یا گل رز قرمز کمک می کنند تا انرژی عشق و عشق در خانه شما موثر باشد.

رنگ های انرژی زا به خانه

9.رنگ های انرژی زا به خانه؛ رنگ خاکستری برای کسانی که تعادل می خواهند

خاکستری، یکی از کلاسیک ترین و خنثی ترین رنگ ها، هم حس درخشان سفید را دارد و هم از ویژگی برجسته مشکی. در این راستا می توان از آن برای ایجاد تعادل در منازل استفاده کرد. استفاده از رنگ‌های خاکستری در رنگ‌های روشن فضای آرام‌تری به خانه می‌بخشد، در حالی که خاکستری در رنگ‌های تیره از ظاهری مدرن حمایت می‌کند. علاوه بر این، زمانی که فضای قوی مورد نظر باشد، می توان خاکستری را ترجیح داد.

در کدام قسمت های خانه می توان از خاکستری استفاده کرد؟

اگرچه خاکستری که رنگی جاودانه است، حس تعادل و آرامش را ایجاد می کند، اما استفاده زیاد از آن می تواند باعث سردی هوا در خانه ها شود. به همین دلیل باید مراقب بود که از آن زیاد استفاده نشود. خاکستری روشن حس روشنگری خوبی را در اتاق مطالعه، حمام و آشپزخانه ایجاد می کند. در مکان‌هایی که جو قوی مورد نظر است، می‌توان ساپورت خاکستری تیره را بدست آورد. نقاط متحرک در خانه را می توان با اشیایی که با رنگ های خاکستری انتخاب می شوند خنثی کرد. بنابراین، می توانید از ویژگی متعادل کننده خاکستری بهره مند شوید.

رنگ های انرژی زا به خانه

10. برای کمی گرما، رنگ بژ

رنگ بژ یک رنگ بسیار کلاسیک و گرم است. طراوت و نور را به خانه می بخشد. هوای سرد و تند سفید را با زردی که دارد گرمتر می کند. این به معنای گنجاندن انرژی رنگ زرد در خانه ها است. اگر می خواهید در اتاق های خود انرژی نرم و تازه ای داشته باشید، می توانید رنگ بژ را انتخاب کنید. همچنین با احساس آرامشی که ایجاد می کند به تعدیل روابط کمک می کند.

رنگ های انرژی زا به خانه؛ در کدام قسمت های خانه می توان از رنگ بژ استفاده کرد؟

به خصوص اگر در خانه شما مکان هایی وجود دارد که می خواهید هوای آرام، نرم و گرم داشته باشید، می توانید از رنگ بژ در این مناطق بهره مند شوید. این رنگ ها که برای استفاده در هر اتاقی از خانه مناسب هستند، اتاق ها را بزرگتر و جادارتر نشان می دهند. بنابراین، یک انرژی صلح آمیز در خانه حاکم خواهد شد. به منظور تمرکز بر کار در اتاق های مطالعه؛ در اتاق خواب ها می توان آن را برای یک خواب راحت ترجیح داد. اگر انرژی روشن در حمام و آشپزخانه می خواهید، می توانید از رنگ بژ استفاده کنید.

با محصولات دکوراسیون بژ می توانید قسمت های رنگارنگ و فعال خانه را متعادل کنید. بنابراین، هم از انرژی فعال رنگ های دیگر بهره مند می شوید و هم از انرژی ملایم رنگ بژ استفاده می کنید.

رنگ های انرژی زا به خانه

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 9

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان