جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

به منظور جذب سرمایه‌گذاری؛ ایجاد سهولت برای ورود سرمایه‌گذاران خارجی به افغانستان

خواندن 2 دقیقه
1
(1)

کابینه دولت افغانستان به منظور جذب سرمایه‌گذاران خارجی، تعدیلات پیشنهاد شده برای ورود تاجران خارجی به این کشور را تصویب کرد.

در خبرنامه‌یی که از سوی وزارت امور خارجه افغانستان منتشر شده آمده است که “این تعدیلات به منظور جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی و فراهم‌سازی سهولت‌ها برای رفت و برگشت تاجران و سرمایه‌گذاران صورت گرفته است.”

این تعدیلات تازه در قانون مسافرت و اقامت اتباع خارجی به افغانستان، شامل افزایش مدت اعتبار ویزا، کاهش هزینه آن و امکان صدور ویزا در هنگام ورود سرمایه‌گذاران خارجی به این کشور می‌باشد.

 بر اساس خبرنامه وزارت خارجه افغانستان، هزینه‌ی ویزا‌ی تجارت یک ماهه و با حق یک بار ورود که قبلن 100 دالر امریکایی بود، به سه ماه و با حق دفعات ورود به مبلغ 40 دالر کاهش یافته است.

 ویزای سه ماهه با حق سه بار ورود که قبلن 200 دالر بود به شش ماه با حق دفعات ورود نیز به مبلغ 80 دالر و ویزای شش ماهه با حق دفعات ورود که قبلن 400 دالر بود به یک سال با دفعات ورود به مبلغ 160 دالر کاهش یافته است.

مقامات وزارت خارجه افغانستان هم‎چنین گفته‌اند که ویزای یک ساله با دفعات ورود که قبلن 800 دالر بود به دوسال با دفعات ورود به مبلغ 250 دالر و ویزای سه ساله با دفعات ورود به مبلغ 300 دالر امریکایی کاهش یافته و تا یک سال نیز قابل تمدید است. برای تمدید ویزا که در گذشته 50 دالر هزینه داشت حالا مبلغ 15 دالر در نظر گرفته شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان