جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
7 بازدید

پس از انتقال به پاری‌سن‌ژرمن؛ شکایت بارسلونا و نیمار علیه یکدیگر به فدراسیون فوتبال اسپانیا

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

سه روز پیش باشگاه بارسلونا، شکایتی را که بر علیه نیمار بازیکن سابق خود تنظیم کرده بود، به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارسال کرد.

گزارش شده که بارسلونا از نیمار به دلیل نقض وفاداری خود به این تیم شکایت کرده است. در این شکایت، باشگاه بارسلونا از نیمار خواهان پرداخت 8.5 میلیون یورویی شده است که پیش از ترک بارسلونا به عنوان پاداش دریافت کرده بود.

باشگاه بارسلونا معتقد است که نیمار با بستن قرارداد با تیم پاری سن ژرمن تنها چند ماه بعد از دریافت این پاداش، به نوعی وفاداری به این تیم را نقض کرده و باید آن را پس بدهد.

اگر رای به سود باشگاه بارسلونا صادر شود، با توجه به جریمه 10 درصدی نیمار، این بازیکن باید مبلغ 9.35 میلیون یورو را به تیم سابق خود پرداخت کند. همچنین کاتالان‌ها تاکید کردند که اگر قرار نیست نیمار این مبلغ را پرداخت کند، پاری سن ژرمن تیم جدید نیمار، ملزم به پرداخت آن خواهد بود.

neymar-and-messi
گزارش‌ها نشان می‌دهد که بارسلونا از نیمار به دلیل نقض وفاداری خود به این تیم شکایت کرده است

این ستاره بعد از تصمیمات سخت و طولانی بارسلونا را ترک کرد و راهی پاری سن ژرمن شد. حالا سران باشگاه بارسلونا با وجود موافقت با جدایی نیمار، به نظر می‌رسد که از این انتقال ناراحتند.

واکنش پاری سن ژرمن

باشگاه پاری سن ژرمن، واکنش نشان داده و گفته که شکایت بارسا از نیمار آنها را متعجب ساخته است. این تیم با انتشار بیانیه‌ای در حمایت از نیمار، گفته است که این بازیکن برای پیوستن به پاری سن ژرمن، هیچ تخلفی مرتکب نشده است.

در این بیانیه آمده است “پاری سن ژرمن از بیانیه امروز باشگاه بارسلونا که در آن اعلام شده علیه بازیکن سابق‌شان نیمار جونیور شکایت کرده اند، متعجب است.”

پاسخ نیمار

نیمار، فوق ستاره برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن به شکایت باشگاه بارسلونا واکنش نشان داد.

Neymar-jr1
باشگاه پاری سن‌ژرمن در حمایت از نیمار گفته است که این بازیکن برای پیوستن به پاری سن ژرمن، هیچ تخلفی مرتکب نشده است

بعد از واکنش باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن، این بار نوبت به نیمار و وکلایش بود که بیانیه صادر کنند و اعتراض خود را به باشگاه بارسلونا نشان دهند.

نیمار گفته است که “از شکایت باشگاه بارسلونا شوکه شدیم. ما به همه بندهای قرارداد پایبند بودیم و به زودی دفاعیه خود را ارائه خواهیم کرد.”

نیمار شروع بسیار خوبی در پاری ‌سن‌ ژرمن داشته و در دو بازی، برای این تیم سه گل به ثمر رسانده است.

شکایت نیمار از بارسلونا

با این حال شرکت حقوقی نیمار تایید کرده که آنها قصد دارند از باشگاه بارسلونا برای پرداخت نکردن بخشی از قرارداد او شکایت کنند.

گفته می‌شود که باشگاه بارسلونا از پرداخت 26 میلیون یورو پاداش که در تمدید قرارداد نیمار در سال 2016 به ثبت رسیده بود، خودداری کرده است.

شرکت حقوقی نیمار تایید کرده که آنها قصد دارند از باشگاه بارسلونا برای پرداخت نکردن بخشی از قرارداد او شکایت کنند

در بیانیه نیمار آمده که او پس از شکایت بارسلونا تصمیم گرفته است تا پرونده پرداخت نشدن  26 میلیون یورو را به جریان بیندازد و از هیمن رو می خواهند علیه بارسلونا شکایت کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان