جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

در عملیات هوایی و زمینی؛ کشته شدن 70 شورشی طالبان در یک شبانه روز گذشته

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ریاست امنیت ملی افغانستان از کشته و زخمی شدن 114 تروریست در یک شبانه روز گذشته در ولایت‌های مختلف این کشور خبر داده است.

این ریاست در اطلاعیه‌ای گفته است که نیروهای امنیتی این کشور در 28 عملیات هوایی و زمینی 69 شورشی گروه طالبان را کشته‌اند.

در این عملیات‌ها همچنان 45 جنگ‌جوی گروه طالبان زخمی و 6 تن دیگر توسط نیروهای امنیتی افغان بازداشت شده‌اند. به گفته مسوولان ریاست امنیت ملی افغانستان، در این درگیری‌ها مقداری از تجهیزات جنگی گروه طالبان نیز نابود شده است.

forces-Kunduz1
ریاست امنیتی ملی افغانستان گفته است که نیروهای امنیتی این کشور در 28 عملیات هوایی و زمینی 69 شورشی گروه طالبان را کشته‌اند

همچنان ریاست امنیت ملی افغانستان اعلام کرده که نیروهای امنیتی این کشور از وقوع یک حمله انتحاری جلوگیری کرده‌اند اما در این مورد، جزییات بیشتری گفته نشده است.

امنیت ملی افغانستان هم‌چنین در این گزارش خود افزوده است که در یک شبانه روز گذشته، 41 حلقه ماین و 100 کیلوگرام مواد انفجاری نیز توسط این نیروها کشف و خنثی شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان