جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.3
(7)

ذهنیت فقیر دارید یا نه بستگی به چند ویژگی دارد. ویژگی هایی که احتمالا خودتان هم از آنها خبر ندارید! وقتی در مورد طرز فکر صحبت می کنیم، نمی توانیم تأثیر عظیم آن را بر نتیجه هر بخش از زندگی خود به خوبی نشان دهیم. طرز فکر بر روابط، کسب و کار و وجود ما تأثیر می گذارد. به زبان ساده، طرز فکر بر همه چیز تأثیر می گذارد، مثبت یا منفی. شما نیز مانند دیگران، ممکن است با چالش های خاصی در زندگی خود دست و پنجه نرم کنید، زیرا ممکن است برخی از باورهای محدود کننده یا افکار خاصی داشته باشید که مانع شما شوند. طرز فکر فقیر، مجموعه ای از باورهای محدود کننده است که بسیاری از ما ممکن است با آن دست و پنجه نرم کنیم. اجازه دهید من “6 ویژگی را که نشان می دهد شما ذهنیت فقر دارید” با شما به اشتراک بگذارم. با من در بخش خواندنی های سبک زندگی خبرنامه همراه باشید!

۱. خوشحالی برای موفقیت دیگران برای تان آسان نیست!

آیا خوشحالی کردن برای موفقیت سایر آدم ها برای شما آسان نیست؟ گاهی اوقات حس خوبی نسبت به آدم‌هایی که به چیزهای مورد علاقه ما دست یافته اند، ندارید؟ ممکن است به افرادی که بیشتر از ما دارند حسادت کنید. این نویژگی شان می‌دهد که ما نمی‌دانیم خداوند به آدمها عنایت می‌کند. ما باور نداریم که برای همه آدم ها چیزهای خوب و زیادی وجود دارد. سعادت دیگران از توانایی خداوند برای خوشحال کردن ما کم نمی کند.

2. درباره افراد قدرتمند/موفق داستان می سازید

چه داستان هایی در مورد افراد فوق العاده قدرتمند، مشهور و ثروتمند برای خود تعریف می کنید؟ آیا خود را در حال گفتن داستانی می بینید که در آن برای موفقیت کار اشتباهی انجام داده اند؟ شاید همو می گویید آنها خوش شانس بوده اند یا فقط ارتباطات قدرتمندی داشته اند… دلیل اینکه ما این داستان ها را تکرار می کنیم این است که ممکن است به آنها حسادت کنیم و می خواهیم آنها را در ذهن خود پایین بیاوریم. دوست داشته باشید یا نه این از ذهنیت فقیر شما نشات می گیرد!

۳. در هر فرصتی بیشتر ریسک را می بینید

ذهنیت فقیر دارید اگر بیشتر ریسک را می بینید

شما در هر فرصتی یک مشکل پیدا می کنید. شما از ریسک کردن می ترسید زیرا فکر می کنید باید منطقی باشید. هنوز معتقدید که یک فرصت واقعی با ریسک بالایی همراه نیست. شما ریسک را در هر داستانی می بینید و بنابراین بیشتر فرصت ها را فراموش می کنید.

4. مدام این احساس را دارید که چیزی اشتباه است

آیا اغلب احساس می کنید که اتفاق بدی در شرف وقوع است؟ یا زمانی که روز زیبایی را سپری می کنید، احساس می کنید مشکلی وجود دارد و روز بدی در راه است؟ خوب شما یک ذهنیت فقیر دارید و بهتر است همین حالا تجدید نظر کنید!

5. شما خود را قربانی و ناتوان می بینید

وقتی زندگی آنطور که شما می خواهید پیش نمی رود، به جای اینکه احساس مسئولیت کنید و کاری برای درست کردن جریان انجام دهید، خود را یک قربانی ناتوان می بینید. این طرز فکر نشان می دهد که شما به عظمت درون خود باور ندارید و درک نمی کنید که با تلاش می توان در زندگی پیروز بود. این طرز فکر فقیرانه را هر چه زودتر از خودتان دور کنید تا زندگی تان به سمت بهبودی حرکت کند.

6. مدام به خودتان می گویید “آنطوری که باید خوب نیستم”

آیا اغلب احساس می کنید که برای احساس رضایت و اعتماد به نفس به اتفاق خاصی یا آدم های خاصی نیاز دارید؟ برای ما آسان است که به دستاوردها، ظاهر و افراد پیرامون مان تکیه کنیم چرا که عشق به خودمان را بلد نیستیم و عزت نفس نداریم. بی لیاقتی و عدم عشق به خود مانند آن عامل دافعه ای است که سعادت را دفع می کند و ما را برده فقر می کند. این یک ذهنیت فقیر بسیار تاثیرگذار است که بهتر است همین امروز آن را اصلاح کنید. شاید بد نباشد عادت روزانه آدم های با اعتماد به نفس را بشناسید!

کلام پایانی

ذهنیت فقیر باعث ایجاد واقعیتی از کمبود، حسادت، اضطراب و نفرت از خود می شود. شما همیشه احساس محدودیت و بی ارزشی در برابر زندگی عالی دیگران خواهید داشت. شما این احساس را دارید که هرگز به اندازه کافی نخوب و قدرتمند خواهید بود و در وجودتان دائما کمبود را احساس می کنید.

یادتان باشد موانع موفقیت در قلب و ذهن ماست. ما به دروغ هایی اعتقاد داریم که واقعیت غم انگیزی را در زندگی ما ایجاد می کنند. شما نیز مانند دیگران، فراخوانده شده اید تا زندگی مثبت و مرفهی داشته باشید. اگر طرز فکر فقر را دارید و می خواهید دیوارهای بین خود و رفاه و موفقیت خود را بشکنید، بهتر است از یک فرد حرفه ای کمک بگیرید یا اگر توانش را دارید با مطالعه و تماشای ویدیوهای مثبت ذهنیت تان را تغییر دهید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید