جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.3
(19)

مدل‌های امروزی نه تنها در سالن‌های مد کت واک می کنند، بلکه پیشرفت‌های چشمگیری در نفوذ دیجیتال و سرمایه‌گذاری‌های تجاری دارند. در اینجا نگاهی دقیق تر به حلقه گران ترین مدل های زن جهان در سال و پردرآمدترین مدل های سال 2024 داریم. چنانچه گزارش ها نشان می‌دهد دارایی خالص آنها خیره کننده است. بیایید با هم این مدل ها و زیبایی‌شان را ببینیم:

گران ترین مدل های زن جهان

فهرست زیر مدل هایی هستند که بیشترین درآمد را در سال ۲۰۲۴ داشته اند:

1. ژیزل بوندشن

ژیزل بوندشن (متولد 1980) با پیشرفت چشمگیر، در صدر این فهرست قرار دارد.  این سوپر مدل برزیلی توسط یک استعدادیاب در سال 1994 در یک سفر مدرسه کشف شد.

  • دارایی خالص: 400 میلیون دلار

2. کریستین تیگن

کریسی تیگن (متولد 1985) نه تنها در مدلینگ، بلکه به عنوان مجری برنامه های تلویزیونی محبوب ایالات متحده مانند “Lip Sync Battle”، “FABLife” و “Chrissy’s Court” نامی برای خود دست و پا کرده است.

  • دارایی خالص: 100 میلیون دلار

۳. آدریانا لیما

در میان پردرآمدترین مدل های سال 2024، آدریانا لیما را می یابیم که در سال 1981 در برزیل متولد شده است. او از اواخر دهه 90 به یک نماد بین المللی مد تبدیل شد.

  • دارایی خالص: 95 میلیون دلار

4. الساندرا آمبروسیو

الساندرا آمبروزیو، متولد 1981 در برزیل و فرشته ویکتوریا سیکرت از سال 2004 تا 2017، در میان پردرآمدترین و گران ترین مدل های زن جهان قرار دارد.

  • دارایی خالص: 80 میلیون دلار

5. کندال جنر

کندال جنر (متولد 1995) که از طریق کارداشیان‌ها به شهرت رسید، موقعیت سوپرمدلی خود را با کمپین‌های برجسته، از جمله با برند Ochirly در کنار بلا حدید، تضمین کرده است.

  • دارایی خالص: 60 میلیون دلار

6. میراندا کر

او از سال 2007 تا 2013 یکی از فرشتگان ویکتوریا سیکرت بود. میراندا کر (متولد 1983) نیز جزو پردرآمدترین مدل های سال 2024 است.

  • دارایی خالص: 60 میلیون دلار

7. ناتالیا وودیانوا

گران ترین مدل های زن ۲۰۲۴

ناتالیا وودیانووا، متولد روسیه، ملقب به سوپرنوا، متولد 1982، نه تنها به عنوان یک مدل برتر بلکه به عنوان یک بازیگر نیز می درخشد.

  • دارایی خالص: 50 میلیون دلار

8. کارا دلوین

گران ترین مدل های زن جهان

دنیای مد همچنان به تحسین کارا دلوین (متولد 1992)، نامی مترادف با شهرت و مد ادامه می دهد.

  • دارایی خالص: 50 میلیون دلار

9. کارلی کلوس

گران ترین مدل های زن جهان

کارلی کلوس، متولد 1992، از وضعیت مدل برتر فراتر رفته و به یک تأثیرگذار و کارآفرین قدرتمند تبدیل شده است. طبق گزارش گاردین، او اخیرا مجله i-D را از Vice Media خریداری کرده است.

  • دارایی خالص: 40 میلیون دلار

10. لیو ون

لیو ون، متولد 1988 و اهل چین، نه تنها کت واک های طراحان برتر را زیبا کرد، بلکه به عنوان اولین مدل آسیایی که برای ویکتوریا سیکرت قدم زد، تاریخ سازی کرده است.

  • دارایی خالص: 40 میلیون دلار

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 19

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تعمیر لباسشویی بوش در تهران تعمیر گیربکس تیگو 5 سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان محاسبه اسپرد در بازار فارکس دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید