جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
1
(1)

نشانه های عشق دروغین: اگر در رابطه ای جدی قرار دارید و در نهایت تصمیم گرفتید بگویید “دوستت دارم”، و پاسخ طرف مقابل فقط “متشکرم” یا سکوت کامل باشد، احتمالا احساس می کنید که دنیای شما در حال فروپاشی است. و حالا به این فکر می کنید که آیا طرف مقابل به همان اندازه که فکر می کردید با شما صادق و روراست است یا نه.  در این صورت بد نیست که در مورد رابطه تان جدی فکر کنید. شاید عشق و احساس او دروغن بوده است. ما در این نوشتار به نشانه های عشق دروغین پرداخته ایم. با ما همراه باشید!

نشانه های عشق دروغین

این ۸ نشانه را جدی بگیرید و اگر آنها را در رابطه تان می بینید، بهتر است خیلی زود یک تصمیم جدی بگیرید:

1. او بیشتر در شبکه‌های اجتماعی و بین دوستان ابراز عشق می کند

ارسال پیاپی عکس در ایستاگرام که نشان دهد شما چه زوج خوبی هستید، پرچم قرمز ناامنی است. علاوه بر این، اگر شریک زندگی شما فقط زمانی که با دوستانتان بیرون هستید، خوب است و حواسش به شماست، باید نگران شوید. در واقع وقتی در خانه تنها هستید، محبت آنها نباید متوقف شود. اگر حرکات محبت آمیز متوقف شود و پشت درهای بسته سکوت آغاز شود، شریک زندگی شما دوست دارد یک “نمایش محبت” را برای جامعه به اجرا بگذارد.

این احتمال وجود دارد که شریک زندگی شما شادی خود را با میزان موفقیت رابطه تان با شما مرتبط بداند و در واقع عشق واقعی ندارد!

2. مکالمات شما از صحرا خشک تر است

یک رابطه سالم و عمیق مستلزم آن است که هر دو طرف برای صحبت در مورد خود و دنیای اطراف خود باز باشند. با این حال، شریک زندگی شما مکالمه ای را شروع نمی کند مگر اینکه به چیزی از سوی شما نیاز داشته باشد. وحتی وقتی سعی می کنید بحثی را شروع کنید، به نظر می رسد که او کاملاً نسبت به آنچه می گویید بی علاقه است. مطلقاً هیچ پیشرفتی در موضوعات وجود ندارد، و حتی موضوعاتی که شما روی آنها صحبت می کنید بسیار خسته کننده و کوتاه هستند.

3. سعی می کند شما و عادت هایتان را تغییر دهد

هر دوی شما ممکن است ویژگی های خاصی داشته باشید که در یکدیگر دوست ندارید. و در روابط جعلی، همسرتان احتمالاً می خواهد چیزهایی را که در شما دوست ندارد تغییر دهد. اساساً از شما می خواهند که خودتان را قربانی کنید تا بتوانید آنها و نیازهایشان را ارضا کنید. آنها خود را بالاتر از شما و ارتباط شما قرار می دهند و اگر خواسته های آن ها را رعایت نکنید، دچار مشکل عمیقی خواهید شد.

4. او برای یافتن راه حل مشکلات تلاشی نمی کند

درگیری ها و اختلافات در روابط رایج است و برای حل آنها همکاری هر دو طرف لازم است. هر دوی شما باید مسئولیت های خود را بپذیرید و به تعادل برسید. با این حال، شریک زندگی شما علاقه ای به انجام هیچ یک از این کارها ندارد، و فقط دور می شود و منتظر می ماند تا طوفان آرام شود.

به علاوه  به نظر می رسد که آنها به احساسات شما و اینکه چگونه ممکن است به شما صدمه بزنند اهمیتی نمی دهند. یک شریک دوست داشتنی باید نگران شما باشد و به این فکر کند که چگونه رفتارش بر شما تأثیر منفی می گذارد.

5. شما اولویت او نیستید

این احتمال وجود دارد که شریک زندگی‌تان برنامه‌های شما را خیلی وقت‌ها لغو کند و بهانه‌های عجیب و غریب بیاورد. آنها همچنین ممکن است ناراحتی خود را نسبت به این موضوع و اینکه چگونه کنترل اوضاع “در دست آنها نیست” ابراز کنند. در حالی که لغو گاه گاه برنامه‌ها طبیعی است، وقتی این رفتار برای مدت طولانی ادامه پیدا می‌کند، احتمالا شما به اندازه کافی برای آنها اولویت ندارید.

6. او اغلب از اکس‌شان حرف می زنند

این احتمال وجود دارد که شریک زندگی شما هنوز شریک زندگی قبلی اش را فراموش نکرده باشد و شما فقط یک داروی موقت هستید. اگر او در مورد اکس خود زیاد صحبت می کنند یا حتی بدتر شما را با آنها مقایسه می کنند، باید به عشق و علاقه شان شک کنید. این نشانه واضحی است که ذهن و قلب آنها در گذشته گیر کرده است و رابطه شما به عنوان یک عامل حواس پرتی عمل می کند. آنها ممکن است پس از شکست در رابطه قبلی خود به دنبال رسیدن به آرامش باشند.

7. او با شما برای آینده برنامه ریزی نمی کند

در یک رابطه عمیق و معنادار، موضوع آینده باید دیر یا زود مطرح شود – نه تنها در مورد بچه دار شدن یا ازدواج، بلکه در مورد چیزهای ساده، مانند سفرهای آینده و ملاقات با خانواده یکدیگر. اگر به نظر می رسد که شریک زندگی شما علاقه ای به چنین مکالمه ای با شما ندارد، احتمالاً مشکل تعهد دارد. یا شاید حتی به آن فکر نکرده است، که ممکن است نشانه بدی باشد.

8. او خودنمایی را دوست دارند

این روزها، پست های رسانه های اجتماعی تنها راهی نیست که شریک زندگی شما می تواند به وسیله آن خودنمایی کند. آنها همچنین دوست دارند لباس های گران قیمت خود را بپوشند یا منحصراً به رستوران ها و بارهای مجلل و باکلاس بروند. حتی ممکن است اگر تمایلی به خرج کردن پول زیادی برای غذا نداشته باشید با شما دعوا کنند. بنابراین، اگر نیازهای گزاف آنها را برآورده نکنید، احساسات فرضی آنها ممکن است شروع به محو شدن کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید