جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
217 بازدید

تک آهنگ جنی خواننده بلک پینک، آهنگ جونگ کوک از بی تی اس را شکست داد!

تک آهنگ جنی خواننده بلک پینک، آهنگ جونگ کوک از بی تی اس را شکست داد!
خواندن 2 دقیقه
4.5
(2)

آهنگ «یکی از دختران» جنی ستاره بلک‌ پینک، ماه‌هاست که در نمودارهای آمریکا جایگاه خوبی را به دست آورده است. در برخی از رتبه‌بندی‌ها، آهنگ یا کاهش یافته است یا در شرف کاهش است. در برخی دیگر، هنوز در حال صعود است، و تقریباً هر بار که همکاری با The Weeknd و لیلی رز دپ دوباره بالا می‌رود، به جنی کمک می‌کند تا تاریخ را به گونه‌ای دیگر بسازد.

این هفته، «یکی از دختران» به بالاترین حد خود در جدول ایرپلی پاپ رسید. در آن رتبه‌بندی آهنگ‌هایی که بیشترین تعداد مخاطبان را در بین ۴۰ ایستگاه برتر پاپ در سراسر ایالات متحده به خود اختصاص می‌دهند، این آهنگ مشترک به رتبه ۲۱ ارتقا می‌یابد.

این تک‌آهنگ از دو فاصله پرش می‌کند و به شماره ۲۱ می‌رسد. همانطور که متوجه هستید، آهنگ جنی در رتبه‌بندی بالاترین آهنگ‌های سولوی کره‌ای در جدول ایرپلی پاپ در تمام دوران ها بالا می‌رود.

«یکی از دختران» با رسیدن به شماره 21 به دلیل افتخار ششمین آهنگ پرطرفدار یک نوازنده انفرادی کره جنوبی، آهنگ «ایستاده کنار تو» جونگ کوک از بی تی اس را شکست داد. آخرین تک آهنگ انفرادی جونگ کوک در طول اجرای خود در لیست Pop Airplay که تنها چند هفته پیش به پایان رسید به رتبه 22 رسید.

Psy هنوز هم به عنوان تنها تک نواز کره جنوبی که توانسته در جدول پاپ ایرپلی رتبه 10 برتر را کسب کند، همچنان برتری دارد. «Gangnam Style» او کمی بیش از یک دهه پیش در شماره 10 متوقف شد.

البته بد نیست بدانید که جونگ کوک بی تی اس یا BTS تنها در یک سال گذشته سه تک‌آهنگ دیگرش را بین 20 آهنگ برتر جدول پاپ ایرپلی دیده است. آهنگ “Too Much” که توسط The Kid Laroi اجرا شد و همچنین Central Cee نیز در آن حضور داشت، تا رتبه 15 صعود کرد. تک آهنگ “Seven” او با Latto به رتبه 17 رسید. او و جک هارلو “3D” را به رتبه 20 در سال 2023 رساندند.

اواخر این هفته، “یکی از دختران” از جنی بلک پینک می تواند دوباره صعود کند. اگر حتی یک رتبه بهبود پیدا کند، با آهنگ “سه بعدی” جونگ کوک مطابقت خواهد داشت و به عنوان پنجمین آهنگ بالاترین چارت توسط هنرمند انفرادی از کره جنوبی در تاریخ مسابقات ایرپلی پاپ قرار می گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تعمیر گیربکس تیگو 5 سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی محاسبه اسپرد در بازار فارکس دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید