جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
4.3
(180)

کیم جنی، عضوی از گروه پرطرفدار بلک پینک ( BLACKPINK)، با نام مستعار جنی، ظاهراً برای یک بازگشت بزرگ آماده می شود. این بُت کی‌پاپ، که اخیراً لیبل (موسسه نشر موسیقی) خود به نام OA را راه‌اندازی کرده، تاریخ انتشار تابستانی اولین آلبوم انفرادی خود را برنامه ریزی کرده است. به گزارش یک شبکه خبری از کره جنوبی، او در حال حاضر روی تولید آلبوم خود تمرکز دارد و همچنین تلاش زیادی برای برنامه ریزی حرفه انفرادی خود انجام می دهد که پس از انتشار این آلبوم انجام خواهد شد.

جنی بلک پینک به صورت انفرادی تحت لیبل OA خود می رود

در این فصل جدید هیجان انگیز برای بلک پینک یکی از اعضا آماده است تا اولین کسی باشد که یک آلبوم انفرادی را منتشر می کند و خارج از YG Entertainment می رود. در حالی که این گروه اخیراً قراردادهای خود را به طور کلی با YG تمدید کرده است، هر یک از اعضا انجام اقدامات فردی را نیز تضمین کرده اند و راه را برای تلاش های مستقل خود هموار می کنند. جنی اولین کسی است که این اتفاق را بین هر چهار بت اصلی گروه بلک پینک انجام می دهد. بنابراین اگر این سوال را داشته اید که جنی از بلک پینک جدا خواهد شد یا نه باید بگوییم که این اقدام او می‌تواند گام دیگری برای جدایی باشد.

جنی آلبوم جدید خود را در ژوئن 2024 منتشر خواهد کرد

این خبر توسط رسانه کره جنوبی نیوز 1 گزارش شده است که تأکید می کند این خواننده محبوب بلک پینک آلبوم انفرادی جدید خود را در ژوئن 2024 منتشر خواهد کرد. طرفداران این گروه مدت هاست که منتظر بازگشت بت های محبوب خود هستند، به خصوص که آنها بیشتر روی تلاش های بازیگری خود تمرکز کرده اند.

آهنگ ها و آلبوم های انفرادی جنی

خوانندگان زهر صورتی فقط چند کار انفرادی دارند، اما هر چه که تا کنون ساخته و ارائه داده اند به شدت مورد علاقه طرفداران هستند. در سال 2018، جنی اولین آلبوم انفرادی خود را با عنوان SOLO منتشر کرد. در سال 2023، او با انتشار یک تک آهنگ ویژه با عنوان You & Me ادامه داد. در عین حال، جنی در حال حاضر به طور منظم در برنامه سرگرمی tvN آپارتمان 404 حضور دارد.

کار های انفرادی اعضای بلک پینک

اولین کسی که در بین هر چهار نفر این گروه در صنعت لیبل شروع به کار کرد، جنی با OA بود که با نام ODDATELIER نیز شناخته می شود. پس از آن عضو دیگر گروه به نام لیسا بود که لیبل خود را به نام LLOUD تأسیس کرد. جیسو همچنین لیبل شخصی خود را با نام BLISSOO به همراه برادرش راه اندازی کرده است و طبق گزارش ها، رز هم در حال کار روی لیبل شخصی خود هست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 180

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. Khageg نیم‌رخ
    Khageg

    رو،،،،، نا،،، چ😝دشتیم‌‌‌‌‌‌؛ :12🖤🤍🖤🤍

    1. دیانا نیم‌رخ
      دیانا

      فاز ات چیست؟

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان