جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
14 بازدید

12 دشمن خطرناک هنگام بازی بیلیارد

12 دشمن خطرناک هنگام بازی بیلیارد
خواندن 6 دقیقه
0
(0)

12 دشمن بیلیارد را دیدیم که زندگی را برای یک بیلیاردباز غیرممکن می کنند.

برای مبارزه با این دشمنان بهترین راه خرید یک میز بیلیارد حرفه ای است که با تمرین بتوانید انها را شکست دهید در ادامه مقاله به معرفی این 12 دشمن بازی بیلیارد خواهیم پرداخت.

1- رقیب

Villain در تعالی، حریف. او به دو دلیل اصلی دشمن بزرگی است: یکی، او می‌خواهد ما را نابود کند (از نظر دوگانه) و دوم، بازی او اغلب ما را مشروط می‌کند. چند بار به دلیل اهمیت دادن بیش از حد به اینکه چه کسی رقیب بود شکست خورده ایم؟ زیاد. اگر تمام تمرکزمان را روی رقیب بگذاریم، او را قدرتمندتر می کنیم.

2- محیط زیست

محیط شامل بسیاری از چیزهای کوچک است که ما را از هدف منحرف یا منحرف می کند. این باعث می شود تمرکزمان را از دست بدهیم. این موارد عبارتند از نظرات دوستان، نظرات مردم در حین نواختن شما (اگرچه آنها کم حرف می زنند، اما ما آنها را می شنویم)، حضور یک بیلاریست مهم در غرفه ها (تحمیل می کند) یا سطح / کیفیت موسیقی که در پس زمینه شنیده می شود. همه این عوامل یک دشمن بزرگ را فرض می کنند و عملکرد شما را مشروط می کنند.

3- رقابت

در مورد عملکرد، رقابت دشمن بزرگ دیگری است. در تمرین ما آن را شکست دادیم، اما وقتی مسابقات می آید چه اتفاقی می افتد؟ اعصاب، تنش و شکست. رقابت در لحظه ای تبدیل به یک شرور می شود که ما از آن لذت نمی بریم. وقتی رقابت تبدیل به یک تعهد، نوعی تحمیل می شود، طبیعی است که ما در نهایت ناامید می شویم: باید به عنوان فرصتی برای عملی کردن آموخته ها تلقی شود، نه به عنوان امتحان مرگ یا زندگی.

4- توقعات

اگر از خود به عنوان یک بازیکن بیش از حد انتظار دارید، چه چیزی به دست می آورید؟ بله، ناامیدی. توقع بیش از حد دشمن چهارم بازیکن بیلیارد است زیرا ما را پر از فشار می کند. قبلاً بارها گفته‌ایم که هرچه کمتر به نتایج فکر کنیم (و بیشتر در مسیری که ما را به آنها می‌رساند)، احتمال اینکه خود به خود برسند بیشتر است.

5- بی انگیزگی

شرور ماقبل آخر، یکی از ترسناک ترین ها، می رود: فقدان میل و جاه طلبی. اگر بی انگیزه باشیم، اگر هدفی را دنبال نکنیم، بلافاصله سطح بازی مان پایین می آید. مهم این است که ما همیشه دلیلی برای ادامه مبارزه در هر مسابقه در هر تورنمنت داشته باشیم.

6- خودمان و ششم از همه مهمتر

تو. شما و ذهنتان در واقع دشمن خودتان هستید. به پنج مورد قبلی نگاه کنید: همه در افکار شما زندگی می کنند: ما فکر می کنیم که رقیب بهتر یا بدتر از ما است، فکر می کنیم نمی خواهیم دوستان یا بازیکن برتر بیلیاردی را که ما را تماشا می کند ناامید کنیم، ما فکر می کنیم این مسابقات است. مهم ترین روز برای نشان دادن بازی خود، ما فکر می کنیم که امروز برنده خواهیم شد، ما فکر می کنیم که امروز ترجیح می دهیم در ساحل آفتاب بگیریم… فکر می کنیم و فکر می کنیم. و این، بدون شک، شرور بزرگ است.

7- شکایت

بیش از یک شرور، شکایت یک ویروس است. هر چه بیشتر انکار کنید، بیشتر در تمام بدن فرو می رود. و لحظه ای فرا می رسد که غیرقابل کنترل است. شکایت، انکار یا عصبانی بودن برای از دست دادن یک توپ یا از دست دادن یک بازی یک دشمن بزرگ است. این ما را در حالت منفی نگه می دارد که بر بازی ما تأثیر می گذارد و ما را از عملکرد حداکثری باز می دارد. ترفند شکایت نکردن؟ همه قهرمانان شکست می خورند، زیرا شکست بخشی از موفقیت است.

8- شکست ها

“شکست دشمن نیست، آنها عوضی هستند” با خود خواهی گفت. و بله، حق با شماست. اما باید بدانید که چگونه جنبه مثبت آن عوضی را ببینید که همیشه وجود دارد. اگر شکست شما یک شکست بزرگ یا یک فاجعه بزرگ است، متاسفم اما ما یک شرور بزرگ داریم که در هر مسابقات قهرمانی به شما رحم می کند (زیرا، مگر اینکه شما یک فوق العاده بالا باشید، در هر تورنمنت بازنده خواهید شد. حد اقل یک بار) . شکست‌ها سرنخ‌هایی هستند که به ما کمک می‌کنند راهی برای بهبود پیدا کنیم، سرنخ‌هایی در مورد کارهایی که خوب انجام نمی‌دهیم به ما می‌دهند و بنابراین باید اصلاح کنیم. شکست ها به ما کمک می کند. با آنها دوست شوید.

9- پویایی

من مفهوم شانس را دوست ندارم. به همین دلیل است که من از پویایی، خوب و بد صحبت می کنم. پویایی خوب این است که در سرویس پیتینگ به توپ سرویس ضربه می‌زنید، توپ به اوج می‌رسد اما سقوط می‌کند، که سفید با نخی در جیب آویزان است و موقعیت‌های طولانی دیگر. و پویایی منفی؟ دقیقا همینطوره ولی برعکس گاهی اوقات ما روی قله موج هستیم (دینامیک مثبت، همه چیز وارد می‌شود) و گاهی در زیر آن (دینامیک منفی، همه چیز اشتباه می‌شود). ترفند این است که در هر دو از مسیر لذت ببرید، سعی کنید مسیر اول را به حداکثر برسانید و دومی را به خوبی کنار بیاورید.

10- اعصاب

همه اعصاب را به عنوان یک دشمن بزرگ می بینند، چیزی بد، چیزی که به ما آسیب می زند، زیرا ما را تغییر می دهد، باعث اضطراب و شکست ما می شود. تا حدودی بله، اما اعصاب نیز به چند دلیل می توانند بهترین دوست ما باشند:

  1. عصبی بودن در مورد یک موقعیت یا فشار پیش بینی نشده کاملا طبیعی است
  2. عصبی بودن نشان می دهد که کاری که انجام می دهیم برای ما مهم است

. هوشیار و انگیزه فوق العاده ای که به ما امکان می دهد بهترین نسخه را دریافت کنیم

11- انتظار

مدیریت استراحت ها و انتظارها بین مسابقه و مسابقه بسیار دشوار است. آنقدر که می توانند دشمن بزرگ شما باشند. برای اینکه خود را با بیلیارد اشباع نکنید، بهتر است بعد از بازی، باشگاهی را که مسابقات قهرمانی در آن برگزار می شود ترک کنید تا هوا را بگیرید یا پاهای خود را دراز کنید. تحلیلی مختصر از اینکه آخرین بازی شما چگونه بود، کمی موسیقی انگیزشی و زمانی که بازی بعدی فرا می رسد، انگیزه بیشتری خواهید داشت.

12- و آخرین مورد است، دوباره …

خود. بله، شکایت، شکست، پویایی، اعصاب و انتظار نیز دشمنانی هستند که به شما و نگرش شما بستگی دارد. بسته به نحوه مدیریت این عوامل، تبهکاران حتی بیشتر رشد می کنند یا برعکس (آنچه به ما علاقه دارد) قهرمانانی می شوند که به نفع شما می جنگند.

در پایان برای مطالعه مقالات بیشتر میتوانید به قسمت مقالات بیلیارد سایت حامدی بیلیارد مراجعه نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان