جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 8 دقیقه
5
(1)

در این مقاله ۱۰ مزیت طراحی سایت شرکتی برای کسب و کارها را بررسی می‌کنیم. راه اندازی وب سایت یکی از موثرترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و حیاتی‌ترین دارایی‌های بازاریابی شما است. داشتن یک وب سایت با طراحی حرفه ای باعث جذب مشتریان بالقوه و افزایش ارزش کسب و کار شما می شود.

طراحی سایت شرکتی می‌تواند با سیستم مدیریت محتوای وردپرس و یا به صورت برنامه نویسی پیاده سازی شود. می‌توانید متناسب با اهداف و بودجه خود یک روش پیاده‌سازی را انتخاب نمایید. یک سایت این امکان را می دهد که با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار کنید، آنچه را که نیاز دارند درک کنید، آنها را آموزش دهید، و در نهایت، بیشتر بفروشید.

 

بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک ترجیح می‌دهند که صرفاً بر روی رسانه‌های اجتماعی تمرکز کنند، زیرا این روش آسان‌تر و کم هزینه‌تر است. اما نباید از داشتن یک مقصد دیجیتال غافل شد. برای نتایج بهتر لازم است بزرگ‌تر از رسانه‌های اجتماعی اندیشید.

۱۰ مزیت طراحی سایت شرکتی برای کسب و کارها

اگر یک شرکت یا کسب و کار دارید، که صرفا می‌خواهید در محیط اینترنت، شرکت، محصولات و خدمات خود را معرفی کنید، سایت شرکتی کاملا نیازهای شما را پوشش می‌دهد. اگر درآینده نیازهایی مانند فروش و درگاه پرداخت، رزرو وقت و… نیز بخواهید می‌توانید به سایت خود اضافه کنید. ایجاد سایت شرکتی در مقایسه با سایر سایت‌ها، مانند طراحی سایت مارکت پلیس، فروشگاهی و… هزینه و زمان کمتری برای توسعه نیاز دارد.

ساده‌ترین حالت سایتی که یک کسب وکار می‌تواند داشته باشد، سایت معرفی یا شرکتی است. در ادامه، مزایای کلیدی یک وب‌سایت را بررسی می‌کنیم.

۱- بهبود حضور آنلاین کسب و کار

مشتریان اغلب می خواهند قبل از خرید بتوانند درباره شرکت یا محصول تحقیق کنند. همچنین، یکی از اولین کارهایی که مردم هنگام علاقه به یک محصول یا برند انجام می دهند، جستجوی آنلاین آن و بررسی وب سایت آن است. یک وب سایت کسب و کار شما را در اینترنت معرفی می کند و به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را ارتقا دهید. همچنین آگاهی و دید بهتری از برند ایجاد کنید. طراحی اپلیکیشن نیز می‌تواند راهکار دیگری برای بهبود حضور آنلاین باشد ولی بیشتر برای کاربری‌های خاص پیشنهاد می‌گردد. برای معرفی به دلیل اهمیت نتایج گوگل، وبسایت مناسب‌تر است.

 ۲- امکان تبدیل شدن به مرکز اطلاعاتی

داشتن یک وب سایت به شما کمک می‌کند تا دانش و کیفیت محصولات و خدمات خود را نشان دهید. اگر کسب و کار شما در یک صنعت خاص فعالیت دارد، یک وب سایت بهترین شیوه معرفی تخصص شما است. به به غیر از معرفی، شما می توانید با ایجاد یک وبلاگ (مقالات، اخبار) در سایت خود، در زمینه فعالیت مرتبط به یک مرجع تبدیل شوید و اعتماد مصرف کنندگان را جلب نمایید.

یکی از مهم‌ترین عناصر در میزان علاقه کاربران به سایت دیجیکالا، منبع اطلاعاتی قوی آن است. احتمالا برای شما هم پیش آمده که برای تحقیق درباره یک محصول به دیجیکالا مراجعه کرده باشید.

یک وبلاگ قوی و استراتژی بازاریابی محتوا هم چنین می‌تواند در سئو سایت شما مفید باشد و جایگاه وبسایت را در نتایج گوگل بهبود ببخشد.

۳- ایجاد هویت برند جسورانه

یک وب سایت سفارشی می تواند با ظاهری متناسب و زیبا، برند شما را به نحو احسن در اینترنت جلوه دهد. سایت، بستری برای روایت داستان برند شما به شیوه ای بصری، متقاعد کننده و شهودی می‌باشد. یک شرکت برنامه نویسی معتبر می‌تواند یک سایت حرفه‌ای و متناسب با برند برای شما پیاده‌سازی کند.

اگر برند برای شما اهمیت دارد، طراحی سایت حرفه ای انجام دهید. یک سایت بد، ارزش برند شما را در ذهن مخاطب کاهش می‌دهد.

۴- ایجاد اعتماد و اعتبار

در عصر حاضر مشتریان فقط قصد خرید محصول را ندارند بلکه به دنبال اطلاعات تامین‌کننده‌ آن نیز هستند. داشتن یک وب سایت حرفه‌ای و زیبا، گویای کیفیت کار و خدمات شما خواهد بود. هم چنین در سایت با امکان پرداخت ایمن و مشاهده مجوزها، کاربران اطمینان خاطر بیشتری برای سفارش پیدا خواهند کرد. کسب و کاری که سایت ندارد یک کسب و کار سنتی شناخته می‌شود و در دنیای دیجیتال عملا هویتی ندارد.

website rising money

۵- ارتباط  و تعامل بیشتر با مشتریان

برای بسیاری از افراد، اینترنت اولین جایی است که می‌توان در مورد یک کسب‌وکار اطلاعات کسب کرد. برای همین، حضور آنلاین به شما کمک می کند تا به بیشترین تعداد مشتری بالقوه دسترسی پیدا کنید.

سفارش طراحی سایت یک فرصت ایده آل برای جلب توجه مشتریان است. با ایجاد محتوای مرتبط و افزایش ترافیک می‌توانید مشتریان احتمالی خود را افزایش دهید. همچنین با ایجاد سایت راه های ارتباطی بیشتری اعم از اطلاعات تماس، فرم، تیکت، چت آنلاین و … خواهید داشت.

۶- تحلیل رفتار کاربر

وبسایت امکان گزارش گیری از رفتار کاربران، سیر سفر آنها، مشکلات فنی، عبارات کلیدی، مدت زمان حضور کاربران و… را از طریق ابزارهایی مانند Google Analytics و Google Search Console فراهم می‌کند. این گزارش‌ها می‌تواند به شما در شناخت و درک مشتریان کمک کند.

۷- دستیابی به بازارهای جدید

چه بازاری بهتر از اینترنت!! با ایجاد سایت، شما به افراد علاقه‌مند به محیط دیجیتال دسترسی می‌یابید که تعداد‌ آنها بسیار زیاد است. حتی افرادی که سنتی ثبت سفارش می‌کنند اغلب از اینترنت اطلاعات جمع‌آوری می‌کنند. یک وب سایت به شما کمک می کند تا مشتریان را خارج از هر محدودیت جغرافیایی و زمانی نیز هدف قرار دهید. هنگامی که یک حضور آنلاین مستحکم ایجاد کنید و ترافیک سایت را افزایش دهید، می توانید بدون توجه به موقعیت مکانی، مشتریان جدید جذب کنید.

در کنار ترفیک ارگانیک از طریق سفارش سئو، همیشه نیز می توانید از تبلیغات پولی مانند گوگل ادز برای کسب درآمد از وب سایت خود و حمایت از گسترش بازار خود استفاده کنید.

۸- در دسترس بودن

یک وب سایت به شما این امکان را می دهد که به مخاطبان خارج از منطقه محلی خود در هر جایی دسترسی پیدا کنید. این بدان معناست که می توانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید و مشتریان بیشتری به دست آورید. هم چنین دیگر زمان کاری شما محدود نیست. وقتی کسب و کار شما بسته است، کاربران می توانند به سایت و تمام خدمات آن دسترسی داشته باشند.

۹- نظرات مشتریان، گواهینامه‌ها و جوایز

وب سایت شما بهترین مکان برای آپلود نظرات مشتریان، گواهینامه‌ها و جوایز است. کاربران مجوزهای شما را بررسی می‌کنند. بنابراین گواهینامه ها و مجوزها نقش کلیدی در ایجاد اعتماد و اعتبار دارند.

نظرات مشتریان برای کاربران بسیار جذاب است و در تصمیم کاربر موثر هستند. این نظرات فرصت ایده آلی را در اختیار مخاطبان قرار می دهند تا مشاهده کند که یک نفر چگونه از محصول یا خدمات شما استفاده کرده است. نظرات مشتریان یک مدرک اجتماعی عالی محسوب می‌شود.

اگر جوایز ویژه ای دارید، حتما در سایت قرار دهید زیرا باعث می‌شود کاربر کسب و کار شما را منحصر به فرد و با کیفیت بداند.

این بخش ها در انواع سایت ها مهم هستند ولی در سایت‌های شرکتی اهمیت آنها دوچندان است.

۱۰- نمایش جامع محصولات و خدمات

وب سایت شما ویترین کسب و کار شماست. خواه یک کسب و کار مبتنی بر خدمات یا تجارت الکترونیکی باشید. در سایت به راحتی می‌توانید تمامی خدمات و کالاهای خود را معرفی کنید و نمونه‌کارها و پروژه‌های خود را به نمایش بگذارید. اگر کسب و کار فیزیکی شما فضای محدودی برای محصولات شما دارد، یک وب سایت این مشکل را حل خواهد کرد.

شما می توانید تمام محصولات خود را در با عکس های با کیفیت بالا و اطلاعات کامل در وب سایت خود فهرست کنید. به علاوه، فضای نامحدودی در وب سایت خود دارید و کاربران می توانند به صورت 24/7 به آن دسترسی داشته باشند.

بهانه های رایج برای نداشتن وب سایت

بر کسی پوشیده نیست که اداره یک کسب و کار سخت است. هزینه‌های بالایی برای مدیریت یک کسب و کار وجود دارد. ایجاد تغییر، مسلما ریسک‌هایی را به همراه دارد. اما وب‌سایت‌های خوب برای رشد کسب‌وکار عالی هستند، خواه تبدیل به فروش شوند یا تولید سرنخ‌های با کیفیت. صاحبان کسب‌وکار نباید با سرمایه‌گذاری اولیه ناامید شوند. ایجاد سایت و کسب جایگاه در گوگل پروسه‌ای زمان‌بر است که تلاش مستمر می‌طلبد.

یک وبسایت با کیفیت و استاندارد، حداقل برای چند سال برای شما دوام خواهد داشت و نیاز به ویرایش و نگهداری بسیار کمی دارد. هزینه راه‌اندازی سایت و سئو آن نیز در مقایسه با هزینه‌های فیزیکی مانند اجاره فضای کار، تبلیغات سنتی و… بسیار کمتر است.

lets start

همین حالا شروع کنید

وب سایت شما مهمترین مقصد دیجیتال برای کسب و کار شما است. به عنوان صاحب یک کسب و کار ، یکی از بهترین سرمایه گذاری های مقرون به صرفه شما، می تواند ایجاد یک وب سایت متناسب با برند و اهداف تجاری شما باشد. با راه اندازی سایت، به راحتی وارد بازار جدید شوید، مشتریان بالقوه بیشتری بیابید، از محدودیت‌ها خارج شوید و درآمد بیشتری کسب کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. سمیرا حسن زاده نیم‌رخ
    سمیرا حسن زاده

    برای سئو سایت شرکتی چه مدت زمان لازم است؟

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان