جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
4.2
(328)

تقریباً همه ما با تماشای فیلم ها و انیمیشن های دیزنی بزرگ شدیم و برای هر یک از پرنسس‌ها و پرنس ها حسابی رویابافی کردیم، به خصوص در اواخر دهه 80 و 90 میلادی که دیزنی فیلم های فوق العاده زیادی تولید کرد. بسیاری از این فیلم های دیزنی دارای شخصیت شاهزاده خانمی با نامی مانند السا یا بلا هستند. اما آیا می دانستید که نام آنها در زبان های مختلف معانی مختلفی دارد؟ اگر نه جای درستی آمده اید. ما در این نوشتار معنی اسم پرنسس های دیزنی را گردآوری کرده ایم. پس اگر طرفدار دیزنی و پرنسس هایش هستید۷ با اما همراه باشید!

معنی اسم پرنسس های دیزنی

معنای اسم پرنسس های دیزنی را در زیر می‌بینید. بعد از خواندن این مطلب لطفا در بخش نظرات برای‌مان بنویسید که آیا معنی اسم هر پرنسس با شخصیت او مطابقت داشت؟ فکر می کنید کدام یک اصلا سازگاری با شخصیتش نداشت؟

۱. کارتون دیو و دلبر (۱۹۹۱): بل

بل در اسپانیایی و ایتالیایی به معنای زیباست. داستان از این قرار است که بل عاشق یک شاهزاده مسحور می شود. او نفرین شده است که شبیه یک دیو به نظر برسد و تنها راه شکستن این طلسم این است که او یاد بگیرد که دوست داشته باشد. بل و دیو عاشق هم می شوند و در لحظه ای سرنوشت ساز طلسم را می شکنند.

۲. فروزن (2013)

در زبان عبری Anne به معنای لطف و در اسپانیایی Elsa به معنای حقیقت است. این فیلم نه تنها یک بلکه دو شاهزاده خانم، خواهران السا و آن، که بخشی از خانواده سلطنتی آرندل هستند، دارد. السا قدرت دستکاری یخ و برف را دارد اما در نهایت به آن صدمه می زند که تا زمانی که یک عمل عاشقانه واقعی طلسم را بشکند، یخ می زند. در نهایت، آن (Anne) یخ‌زدایی می‌کند و آن‌ها با خوشحالی زندگی می‌کنند.

۳. علاءالدین (1992)

نام پرنسس یاسمن در فارسی به معنی گل است. یک شاهزاده خانم در یک قصر با یک ببر خانگی و یک پسر خیابانی  یک میمون خانگی باید ترکیب عجیبی باشد، درست است؟ آنها همدیگر را دوست دارند اما علاءالدین فقیرتر از آن است که بتواند با یاسمین باشد. او چراغی را پیدا می کند که درونش یک جن قرار دارد. او جلوی جعفر خبیث را می گیرد و سلطان را نجات می دهد. سلطان پس از مشاهده عشق بین یاسمین و علاءالدین به آنها اجازه ازدواج می دهد.

۴. زیبای خفته (1959)

آرورا لاتین به معنای الهه سپیده دم است. زیبای خفته به شاهزاده خانم آرورا اشاره می کند که انگشت خود را روی دوک چرخ نخ ریسی می کشد و به دلیل نفرینی که Maleficent، یک پری شیطانی به او وارد کرده، به خواب عمیقی فرو می رود. البته، عشق نیز در اینجا وارد میدان می شود و او را تنها می توان با بوسه یک عشق واقعی خود که اتفاقاً شاهزاده فیلیپ است از خواب بیدار کرد.

۵. پری دریایی کوچک (1989)

آریل در زبان عبری به معنای شیر و در اسپانیایی به معنای خداست. شاهزاده خانم در این داستان آریل نام دارد و او دختر تریتون پادشاه آتلانتیکا است. او عاشق انسانی به نام اریک می شود. آریل با اورسولا جادوگر شرور معامله می کند و باید در سه روز اریک را ببوسد وگرنه متعلق به اورسولا خواهد بود. این مسیر منجر به انواع مشکلات می شود، اما عشق در پایان پیروز می شود، بنابراین آریل تبدیل به یک انسان می شود و با اریک ازدواج می کند.

۶. پوکاهونتاس (1995)

نام پوکاهونتس در آلگونکوین (زبان بومی آمریکا) به معنای بازیگوش است. درگیری بین بومیان آمریکا و مستعمره نشینان انگلیسی که به دنبال طلا بودند به ملاقات پوکاهونتس و جان اسمیت منجر شد. آنها عاشق می شوند و سعی می کنند راه حلی مسالمت آمیز برای درگیری بین گروه های خود بیابند.

معنی اسم دیگر پرنسس های دیزنی

  • سیندرلا: خاکستر ریز که ریشه فرانسوی دارد
  • تیانا: به زبان ایتالیایی یعنی رحمت
  • آلیس: به انگلیسی و آلمانی یعنی شاهزاده
  • مریدا: مرواید
  • موانا: آب دریا
  • مولان: چوب گل ارکیده

کلام پایانی

این هم از معنی اسم پرنسس های دیزنی برای عوادارن دیزنی و انیمیش‌هایش! لطفا برای‌مان پیشنهادات و انتقادات‌تان را در بخش نظرات برای من، پرنیان صالحی۷ بنویسید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 328

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها
  1. نرگس اکبری نیم‌رخ
    نرگس اکبری

    عالی بودددددددد!❤️

    1. 😡 نیم‌رخ
      😡

      چرا معنی اسم پرنسس راپنزل را نزاشتیم😡

  2. ... نیم‌رخ
    ...

    هعی . . دیزنیٔ لعنت الله ، میدونید که چه آدمیه؟

  3. اا نیم‌رخ
    اا

    داستان واقعی دیزنی ها رو بدید

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید