جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1915 بازدید

تست هوش: میتونی بگی اونی که دروغ میگه کدومه؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
تست هوش: میتونی بگی اونی که دروغ میگه کدومه؟
خواندن 2 دقیقه
4.1
(46)

در این تست هوش شما باید تشخیص بدید که کدام زن دروغ می گوید و کدام یک واقعا همسر واقعی مردی است که ظاهرا حافظه اش را از دست داده و حالا دو زن دو طرف تخت او ایستاده و سعی دارند او را متقاعد کنند که یکی از آن ها واقعا همسرش اوست. به نظرتان آیا می توانید به این مرد بیچاره کمک کنید، همسر واقعی اش را تشخیص دهد؟

تست هوش

تست هوش

بیایید به تصویر نگاه کنیم و من توضیحات لازم را به شما بدهم:

اگر به تصویر نگاه کنید زن سمت چپ با موهای مشکی و لباس قرمز با عصبانیت فریاد می زند که من همسر تو هستم و او دروغ می گوید. اما زن سمت راست با آن موهای قهوه ای و لباس سبز در حال گریه است و می خواهد ثابت کند که همسر این مرد است. او با گریه می گوید که ما بچه داریم و من همسر واقعی تو هستم.

حالا بگویید واقعا کدام یک همسر واقعی این مرد است؟

خود او انگار حافظه اش را از دست داده زیرا نمی تواند همسرش را تشخیص دهد، پس شما باید به شواهد درون تصویر نگاه کنید و بگویید همسر واقعی این مرد کیست!

.

.

.

آیا موفق خواهید شد؟

.

.

.

جواب تست هوش

اگر موفق به یافتن جواب شده اید. به شما تبریک می گوییم، اما اگر همچنان به دنبال تشخیص همسر واقعی این مرد هستید، پس بهتر است ما به شما کمک کنیم تا زودتر او را تشخیص دهید.

اگر به تصویر نگاه کنید متوجه می شوید که روی انگشت حلقه زن سمت راست که لباس سبز دارد، یک حلقه طلایی دیده می شود. پس او واقعا همسر این مرد است.

تست هوش

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 46

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان