جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.5
(22)

نام و نام خانوادگی: نیلوفر خوش خلق

تولد: ۲۴ خرداد ۱۳۵۱

محل تولد: آبادان

محل زندگی: تهران

پیشه: بازیگر

درباره نیلوفر خوش خلق

درباره نیلوفر خوش خلق

نیلوفر خوش‌خلق در ۲۴ خرداد ۱۳۵۱ در آبادان به دنیا آمد. او همسر امین حیایی، بازیگر سرشناس ایرانی است. نیلوفر خوش‌خلق مدتی را در خارج از کشور زندگی کرده است.

اولین تجربه تلویزیونی نیلوفر خوش‌خلق در سریال “روزگار جوانی” بود که در سال ۱۳۷۷ پخش شد و امین حیایی نیز در آن بازی می‌کرد. فعالیت سینمایی او در مقام بازیگری از سال ۱۳۷۹ با فیلم “مونس” آغاز شد.

در میان هنرمندان، صمیمی‌ترین دوست نیلوفر خوش‌خلق، سحر ولدبیگی است. نیلوفر خوش‌خلق به‌عنوان بازیگر، توانسته است در آثار مختلف سینما و تلویزیون حضور یابد.

شغل دوم

نیلوفر خوش‌ خلق علاوه بر بازیگری، در حوزه کسب‌وکار نیز فعالیت دارد. او به همراه شریکش، یک کافی‌شاپ در لواسان راه‌اندازی کرده است که نام آن “کافه وانیل” است.

ازدواج نیلوفرخوش خلق با امین حیایی

نیلوفر خوش‌خلق و امین حیایی در سال ۱۳۸۰ ازدواج کردند. امین حیایی پیش از این ازدواج، با مونا بانکی‌پور ازدواج کرده بود و از او یک پسر به نام دارا حیایی دارد. نیلوفر خوش‌خلق رابطه بسیار خوبی با دارا حیایی دارد.

نیلوفر خوش‌ خلق درباره امین حیایی می‌گوید: «بسیاری تصور می‌کنند که پیوند من و امین به دلیل سینما بوده است، اما این معرفت، منش و اخلاق امین بود که مرا جذب کرد. امین انسان بسیار باگذشتی است و طی این سال‌ها، بارها این ویژگی‌اش را به من ثابت کرد.»

در ابتدای ازدواج، نیلوفر خوش‌ خلق بسیار به همسرش وابسته بود و تنها پیشنهاد بازی‌هایی را قبول می‌کرد که امین حیایی نقش مقابلش باشد. با گذشت زمان، این وابستگی کاهش یافت، اما احترام و علاقه میان آنها همچنان قوی است.

امین حیایی و نیلوفر خوش‌خلق تصمیم گرفتند در اطراف تهران زندگی کنند و به همین دلیل لواسان را انتخاب کردند. این منطقه، که در شمال شرق تهران قرار دارد، خوش آب‌وهواست و زندگی در آن آرام و بدون دغدغه است.

ورود به عرضه بازیگری

ورود به عرضه بازیگری

نیلوفر خوش‌ خلق پس از آشنایی با امین حیایی، بازیگری خود را از سال ۱۳۷۷ با بازی در سریال “روزگار جوانی” آغاز کرد. او در این سریال، نقش مقابل رامین پرچمی را ایفا می‌کرد.

نیلوفر خوش‌خلق در سال ۱۳۷۹ با فیلم “مونس” وارد سینما شد و در همان سال در فیلم “مانی و ندا” نیز به همراه همسرش امین حیایی نقش‌آفرینی کرد. از سال ۱۳۸۴، نیلوفر خوش‌خلق در فیلم‌های بهتری حضور پیدا کرد و نقش‌های برجسته‌تری ایفا کرد. بازی او در فیلم “چند روز بعد” بسیار تحسین‌برانگیز بود و توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند.

فیلم های سینمایی نیلوفر خوش خلق

– “سال دوم دانشکده من” (۱۳۹۶)
– “جینگو” (۱۳۹۲)
– “اختاپوس” (۱۳۹۰)
– “قلاده‌های طلا” (۱۳۹۰)
– “قفس طلایی” (۱۳۸۹)
– “نفرین” (۱۳۸۹)
– “دایره زنگی” (۱۳۸۶)
– “اگه می‌تونی منو بکش” (۱۳۸۶)
– “اگه می‌تونی منو بگیر” (۱۳۸۵)
– “چند روز بعد” (۱۳۸۵)
– “سنگ، کاغذ، قیچی” (۱۳۸۵)
– “آتش‌بس” (۱۳۸۴)
– “آرامش در میان مردگان” (۱۳۸۴)
– “به‌آهستگی” (۱۳۸۴)
– “بوی بهشت” (۱۳۸۰)
– “مانی و ندا” (۱۳۷۹)
– “مونس” (۱۳۷۹)

نیلوفر خوش خلق در تلویزیون

نیلوفر خوش خلق در تلویزیون

– “نفس گرم” (۱۳۹۴)
– “خوب بد زشت” (۱۳۹۲)
– “کلاه پهلوی” (۱۳۹۱)
– “روزگار جوانی” (۱۳۷۷)

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 22

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان