جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
1.3
(3)

جذب آدم‌ها بیشتر با خود واقعی‌تان رخ می‌دهد تا با نمایش و ریا. آدم‌ها جذب صداقت و رفتار درست شما می‌شوند و ضرورتی ندارد برای جذب کردن آدم‌ها کار خاصی کنید. با این حال، لازم است برخی عادت‌هایی که عامل دور نگه داشتن دیگران هستند را کنار بگذارید. این احتمال وجود دارد که برخی عادات در وجود شما چنان نهادینه شده اند که خودتان هم از آنها اطلاع ندارید. در واقع، موضوع است که به دیگران حق انتخاب بدهید تا جذب اصالت شما شوند، نه اینکه یک شخصیت ساختگی را به آنها تحمیل کنید.

۹ عادت که باید برای جذب دیگران کنار بگذارید

اگر به دنبال جذب افراد بدون تلاش زیاد هستید، ممکن است لازم باشد این عادات را کنار بگذارید:

1) تلاش بیش از حد برای تحت تاثیر قرار دادن آدم‌ها

همه ما دوست داریم که مورد پسند و پذیرش قرار بگیریم. با این حال، بین نشان دادن بهترین ویژگی های خود و افراط در آن، مرز باریکی وجود دارد. تلاش بیش از حد برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران اغلب می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. مردم معمولاً مجذوب اصالت می‌شوند. افراط در این امر می تواند شما را فردی غیر صمیمی نشان دهد.

2) بی توجهی به خود

زندگی می تواند پرمشغله باشد. کار وجود دارد، تعهدات اجتماعی و تعهدات خانوادگی هم وجود دارد. و در میان همه اینها، به راحتی می توان مراقبت از خود را فراموش کرد. با این حال اگر به دنبال جذب افراد بدون تلاش زیاد هستید، مطمئن شوید که از مراقبت از خود غافل نمی شوید. ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، اما وقت گذاشتن برای خودتان در واقع می تواند شما را برای دیگران جذاب تر کند.

3) بیش از حد منفی نگر بودن

منفی گرایی به دیگران سرایت می‌کند. در واقع منفی گرایی مانند یک ابر تاریک است که می تواند بر تعاملات سایه افکند و آنها را برای همه افراد درگیر ناخوشایند کند. در موردش فکر کنید. مردم معمولاً ترجیح می دهند در کنار آدم‌هایی باشند که مثبت و خوش بین هستند. این بدان معنا نیست که شما باید همیشه خوشحال باشید، اما شکایت یا بدبینی مداوم می‌تواند آزاردهنده باشد.

4) همیشه به دنبال تایید بودن

طبیعی است که خواهان تایید دیگران باشیم. اما وقتی نیاز به دریافت تایید دیگران، یک عادت دائمی تبدیل می شود، می تواند برای اطرافیان شما آزاردهنده باشد. مردم احتمالاً جذب کسانی می شوند که اعتماد به نفس دارند و برای نظرات خود ارزش قائل هستند. این بدان معنا نیست که شما اصلاً به نظرات دیگران اهمیت ندهید، بلکه نباید به آنها اجازه دهید اعمال یا ارزش خود را به شما دیکته کنند.

5) گوش ندادن فعالانه

گوش دادن فعال مهارتی است که بسیاری از افراد آن را نادیده می گیرند. این مهارت چیزی بیش از شنیدن کلماتی است که آدم‌ها می‌گویند. گوش دادن فعالانه به معنای درک پیام اصلی آدم‌ها و نشان دادن علاقه واقعی به حرفهای آنهاست. مردم به طور طبیعی جذب کسانی می شوند که به آنها نشان می دهند برایشان ارزش قائل هستند و شنیده می شوند. با گوش ندادن فعالانه، می‌توانید ناخواسته احساس بی‌اهمیتی یا نادیده گرفته شدن به آدم‌ها بدهید.

6) قضاوت کردن

همه ما داستان ها، سفرها و مبارزات خودمان را داریم. قضاوت دیگران بر اساس تجربیات و دیدگاه‌های خودمان آسان است، اما به ندرت مفید یا منصفانه است. اهل قضاوت بودن می تواند مانعی بین شما و شخصی که با او در ارتباط هستید ایجاد کند. این رفتار و عادت می تواند باعث شود آنها احساس ناراحتی، سوء تفاهم یا حتی مورد حمله قرار گرفتن داشته باشند.

7) عدم پذیرش آسیب پذیری

آسیب پذیری می تواند مانند یک شمشیر دولبه احساس شود. از یک طرف، باز کردن و نشان دادن خود واقعی مان می تواند خطرناک و ناراحت کننده باشد. از سوی دیگر، اغلب از طریق آسیب‌پذیری است که ما ارتباطات عمیق و معناداری با دیگران برقرار می‌کنیم. وقتی خودتان اجازه دهید آسیب‌پذیر باشید، ترس‌ها و امیدهای‌تان را به اشتراک بگذارید، متوجه خواهید شد که مردم با همدلی و صراحت واکنش نشان می‌دهند. این آسیب پذیری به شما اجازه می‌دهد تا ارتباطات عمیق تری ایجاد کنید.

8) تسلط بر مکالمات

گفتگو یک خیابان دو طرفه است یعنی گوش دادن و صحبت کردن. اما گاهی اوقات، حتی بدون اینکه متوجه باشیم، می توانیم در نهایت بر مکالمات مسلط شویم و اجازه ندهیم آدم‌ها حرف بزنند. این باعث می‌شود که آدم‌ها از ما دور شوند. به یاد داشته باشید، مردم دوست دارند احساس کنند شنیده می‌شوند و ارزشمند هستند. یک گفتگوی خوب یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد هر دو احساس در آدم‌ها است.

9) خود واقعی نبودن

هیچ چیز جذاب تر از اصالت نیست. اصالت باعث می‌شود که گرما و صمیمیت ساطع شود و هیچ نقابی نمی تواند رقیب آن باشد. اصالت دارای کشش مغناطیسی است. با وفادار ماندن به خود، نه تنها دیگران را به انجام همین کار دعوت می کنید، بلکه فضایی را ایجاد می کنید که در آن صداقت شکوفا شود.

کلام پایانی: سفر را در آغوش بگیرید

جذب افراد به این معنا نیست که نقشی را بازی کنید یا سعی کنید کسی باشید که نیستید. بلکه در مورد پذیرش خود واقعی تان است و اینکه به دیگران اجازه بدهید آن را ببینند. به یاد داشته باشید، هدف جذب همه نیست. در واقع ارتباط با کسانی که شما را به خاطر آنچه هستید دوست دارند، اهمیت دارد. بنابراین به جای تمرکز بر تعداد افرادی که می توانید جذب کنید، روی کیفیت ارتباطاتی که می توانید ایجاد کنید تمرکز داشته باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید