جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

چطور با زیاد غذا خوردن وزن کم کنیم؟

چطور با زیاد غذا خوردن وزن کم کنیم؟
خواندن 3 دقیقه
3
(2)

آیا می‌توان حجم زیادی از غذا خورد و همچنان وزن کم کرد؟ خوب بله! این به نوع غذاهایی که می‌خورید بستگی دارد. در این مقاله خواهیم آموخت که چطور با انتخاب درست مواد غذایی می‌توان با زیاد خوردن وزن را کم کرد. با خبرنامه همراه باشید!

چطور با زیاد خوردن وزن کم کنیم؟

آیا می‌دانستید که می‌توانید زیاد غذا بخورید و همچنان وزن کم کنید؟ این ایده حول محور خوردن غذاهایی حاوی فیبر و محتوای آب زیاد می‌چرخد.  هنگام اقدام برای کاهش وزن، بسیاری از مردم پیش از هر کاری حجم غذای مصرفی‌شان را کاهش می‌دهند (یا به شدت کاهش می دهند)‍. با این حال، کم خوردن یک باور نادرست در مورد کاهش وزن است. درعوض، توصیه می شود که روی خوردن غذاهای سالم کم کالری تمرکز کنید، حتی اگر آنها را به مقدار کافی یا مقداری که در واقع سیرتان کند، مصرف کنید.

داشتن یک رویکرد محدودکننده و محروم کردن خود از مواد غذایی یکی از ناکارآمدترین راه‌هایی است که می‌توان در پیش گرفت، خواه هدف شما کاهش وزن باشد و خواه سالم‌تر غذا خوردن. “در عوض، یک راه معقول تر و پایدارتر می تواند “حجیم غذا خوردن” باشد، که در آن تمرکز بر انتخاب غذاهایی است که حجم بالایی دارند اما مقدار کالری آنها پایین است و در نتیجه تراکم کالری کمتری دارند. این یک رویکرد هوشمندانه برنامه ریزی شده است که اجازه می دهد تا وعده های بزرگتر را میل کنید و حس سیری رضایت بخشی داشته باشید و در عین حال میزان کالری دریافتی را نیز پیگیری می کند.

خوردن غذاهایی که به وعده غذایی ما حجم می دهند و کالری زیادی ندارند، به کاهش وزن کمک می کند. کل کالری دریافتی ما ایده رژیم های غذایی حجیم، انتخاب غذاهای کم کالری و پر حجم در مقادیر بیشتر است. بنابراین غذا را با سالاد شروع کنید، میوه ها را به عنوان میان وعده انتخاب کنید و برای دستیابی به اهداف کاهش وزن، مقداری غلات با فیبر بالا و پروتئین های گیاهی را به مقدار کافی مصرف کنید.”

«با افزایش حجم غذای مصرفی بدون افزایش قابل توجه کالری دریافتی، می‌توانید گرسنگی را مهار کنید، مصرف کلی کالری را کاهش دهید و کسری کالری پایداری را برای کاهش وزن ایجاد کنید.»

آیا نمی‌دانید چگونه این رویکرد را دنبال کنید؟ در اینجا چند نکته کاربردی و آسان وجود دارد که می‌توانید برای زیاد خوردن و لاغر شدن دنبال کنید:

  • هر وعده غذایی را با طیف وسیعی از سبزیجات پر کنید. اسفناج، کدو حلوایی یا کدو سبز را به املت صبحگاهی خود اضافه کنید. آنها را کنار مرغ و هر غذایی که قابلیت افزودن سبزیجات را دارد سرو کنید.
  • میان وعده های هوشمند را با استفاده از تنقلات کم کالری با حجم بالا مانند میوه های تازه، ذرت بو داده، ماست، هویج و هوموس انتخاب کنید.
  • همیشه بخارپز کردن، پختن و کباب کردن را به جای سرخ کردن عمیق انتخاب کنید.
  • وعده‌های غذایی خود را با یک سوپ بر پایه آبگوشت، یک سالاد سالم یا سبزیجات بخارپز شده شروع کنید که حجم زیادی را وارد معده می کند و به شما کمک می‌کند قبل از رفتن به سمت انتخاب‌های پرکالری‌تر احساس سیری کنید.
  • در مصرف سس ها و چاشنی های پر کالری محتاط باشید و از چربی ها و قندهای پنهان دوری کنید. جایگزین های بهتری را انتخاب کنید و از گیاهان، ادویه جات ترشی جات، آب لیمو، سرکه، دیپ های حاوی کشک یا سالسا استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Sara faizi
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان