جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
2.6
(5)

جوزف بائنا در کالیفرنیا بزرگ شد. او را بزرگ زندگی اش را نمی‌دانست، حقیقتی که در سن 13 سالگی دنیای او را تغییر می داد: معلوم شد که پدرش کسی نیست جز ستاره نمادین سینما، آرنولد شوارتزنگر. بیش از یک دهه از زمانی که جوزف این حقیقت را کشف کرد می گذرد، با این حال او در تصمیم خود برای حفظ نام مادرش ثابت قدم است و دلیل عمیقی پشت آن وجود دارد. در این نوشتار خواهیم دید که چرا پسر مخفی آرنولد هنوز هم نمی خواهد نام فامیل پدرش را بگیرد!

با رسیدن جوزف به دوران نوجوانی، زندگی رازهای خود را برایش آشکار کرد

میلدرد بائنا نزدیک به دو دهه و تا قبل از ترک آرنولد در سال 2011 یک خانه دار وفادار برای او بود. شوارتزنگر در پاسخ به سؤالاتی در مورد رابطه خارج از ازدواج، یک بار اعتراف کرد: «من می توانم خودم را تا آنجا که بخواهم نقد کنم اما این کار وضعیت را تغییر نمی دهد. می‌دانم این یک خرابکاری بزرگ بوده و نیازی به زمان برای فکر کردن ندارم. بنابراین نکته کلیدی این است که چگونه اوضاع را بهتر می کنید؟ چطور رابطه خوبی با فرزندان تان دارید؟» آرنولد مسئولیت های خود را با مراقبت از جوزف و مادرش انجام داد و حتی از تحصیل پسرش نیز حمایت کرد.

جوزف پسر آرنولد همیشه روزی را که فهمید او پدرش است به یاد دارد

جوزف لحظه ای را که حقیقت تکان دهنده را فهمید هرگز فراموش نخواهد کرد. «من کلاس هشتم بودم. من را از کلاس صدا زدند تا بیرون بروم. و مادرم آنجا بود، او گفت: «باید برویم – همه واقعیت را در مورد تو و پدرت می‌دانند.» بیرون از خانه، رسانه های خبری مانند زنبور عسل ازدحام کرده بودند. من 13 ساله بودم و تغییراتی در بدن و ذهنم داشتم. و ناگهان، تمام زندگی من تغییر کرد.»

زوج پدر و پسر پیوند ناگسستنی دارند

آرنولد و جوزف رابطه تنگاتنگی دارند که از پست‌های رسانه‌های اجتماعی آن‌ها مشخص است. خواه با هم در گلدز جیم به ورزشگاه بروند و خواه دوچرخه سواری کنند، می توانیم ببینیم که چقدر به هم نزدیک هستند. آرنولد پدری مغرور است و همیشه جوزف را پسری فوق‌العاده و یک شریک تمرینی عالی خطاب می‌کند. آرزوی تولد آرنولد برای جوزف سرشار از عشق و تمجید است، درست مانند هر پدر و مادری که به فرزند خود عشق می دهد.

«تولدت مبارک جوزف! تماشای فارغ التحصیلی تو از کالج و دیدن اینکه از علایقت پیروی می کنی شگفت انگیز است. تو پسر فوق العاده ای هستی و من نمی توانم برای جلسه تمرین بعدی مان صبر کنم. دوستت دارم! آرنولد.

جوزف نمی خواهد به موفقیت پدرش در این صنعت تکیه کند

جوزف که اکنون 26 ساله است، هرگز نام خانوادگی پدرش را نگرفته است. در طی مصاحبه اخیر با صبح بخیر بریتانیا، او فاش کرد که چرا در حالی که به دنبال تناسب اندام و حرفه بازیگری بوده، نام خود را به شوارتزنگر تغییر نداد. “فکر می‌کنم نکته اصلی این است که سعی می‌کنم همه چیز را به تنهایی انجام دهم و با اراده، عزمم، و اخلاق کاری‌ام شغلم را دنبال کنم.”

او از خانواده‌اش به خاطر اینکه از دور حمایتش می‌کنند و این‌قدر دست و پاگیر نیستند، قدردانی می‌کند. «فکر می‌کنم، بزرگ شدن مثل یک مرد به این معناست که کارها را به تنهایی انجام دهید. این کاری است که من انجام داده‌ام، و تا کنون خوب بوده است. من واقعا سخت تلاش کرده ام،»

علیرغم اینکه جوزف نام خانوادگی معروف پدرش را نگرفت، مطمئناً راه او را دنبال کرده است. او خود را به عنوان مردی با استعدادهای فراوان ثابت کرده است، به عنوان یک مشاور املاک، بدنساز، مدل تناسب اندام و بازیگر عالی است. او اخیرا در فیلمی کنار مورگان فریمن و لوک همسورث بازی کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.6 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان