جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
276 بازدید

دیگه با پوست کدر خداحافظی کن 😍 با این سالاد هویج پوستت میشه آینه!

دیگه با پوست کدر خداحافظی کن 😍  با این سالاد هویج پوستت میشه آینه!
خواندن 3 دقیقه
5
(1)

خوردن این سالاد هویج می تواند به شما کمک کند پوستی درخشان داشته باشید که از درون و بیرون سالم است. ویتامین A (رتینول) موجود در هویج می تواند برای سلامت پوست عالی باشد و ترکیب هویج با چربی های سالم می تواند جذب ویتامین A را افزایش دهد. چه از این بهتر؟

به پایان فصل زمستان نزدیک می‌شویم، زمانی که گرمای نور خورشید هوم تسکین‌مان می‌دهد و هم پوست‌مان را حسابی نوازش می‌کند. قبل از اینکه زمستان به طور کامل با ما خداحافظی کند، اطمینان حاصل کنید که از میوه ها و سبزیجات فصلی مورد علاقه خود تا زمانی که هنوز در دسترس هستند لذت ببرید. یکی از این سبزیجات با ارزش، هویج قرمز است که نه تنها خوشمزه است، بلکه فواید زیادی هم برای سلامتی دارد. هویج به ویژه برای پوست خیلی فایده دارد، زیرا سرشار از ویتامین A (رتینول) است. با این حال، خوردن هویج خام ممکن است ویتامین A کافی برای درخشش پوست به شما ندهد.

بنابراین، چگونه باید هویج را مصرف کنیم؟ ما برای‌تان یک دستور تهیه سالاد هویج داریم که کار را تمام می‌کند! دستور تهیه سالاد هویج قرمز ساده! این سالاد پوستی درخشان و سالم به شما می‌دهد.

رتینول چیست و چرا برای پوست مهم است؟

رتینول، نوعی ویتامین A است که اغلب به کرم های پوست ا لوسیون ها و سرم ها ضافه می شود. طبق گفته کلینیک کلیولند، رتینول تولید سلول های پوست را افزایش می دهد، منافذ پوست را باز می کند، پوست را لایه برداری می کند و تولید کلاژن را افزایش می دهد، در نتیجه خطوط ریز و چین و چروک ها را کاهش می دهد و به پوست شما ظاهری شاداب و پر می دهد.

اگر ترجیح می دهید روی کرم های زیبایی سرمایه گذاری نکنید، می توانید این ماده مغذی سالم برای پوست را از طریق رژیم غذایی تان به دست آورید. با توجه به خدمات بهداشت ملی (NHS) انگلستان، شما همچنین می توانید ویتامین A را با گنجاندن منابع خوب بتاکاروتن در رژیم غذایی خود به دست آورید، زیرا بدن می تواند آن را به رتینول تبدیل کند. هویج منبع غنی بتاکاروتن است.

سالاد هویج برای پوستی درخشان

ویتامین A که برای پوست شما مفید است، یک ترکیب محلول در چربی است. بنا به گفته یک کارشناس تغذیه از هند که «مصرف این ویتامین با برخی چربی های سالم می تواند جذب آن را در بدن افزایش دهد. این سالاد ساده و سالم حاوی هویج، سرشار از رتینول برای درخشش پوست، سرکه برای هضم، روغن نارگیل خوراکی برای سلامت قلب، نمک دریا، و دانه کنجد برای قدرت آنتی اکسیدانی اش است. بیایید طرز تهیه این سالاد ساده و سرشار از مواد مغذی را بیاموزیم.

طرز تهیه سالاد هویج برای پوست سالم:

2 تا 3 عدد هویج قرمز بردارید، پوست بیرونی آن را بشویید و بعد پوست بگیرید. انتهای آن را جدا کنید. حالا این هویج ها را به صورت ورقه های نازک برش بزنید. بشقاب را بردارید و 1 قاشق غذاخوری آب لیمو یا سرکه و 1 قاشق چایخوری روغن نارگیل خوراکی را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید. حالا هویج پوست گرفته را اضافه کنید. مقداری نمک دریا و کنجد بپاشید. همه چیز را خوب مخلوط کنید و تمام! از سالاد هویج‌تان لذت ببرید. با این سالاد هویج ترد و خوشمزه از بهار نهایت لذت را ببرید و به پوستی درخشان برسید.

نکته: اگر هویج قرمز در دسترس نبود همین رسپی را برای هویج زرد یا نارنجی به کار ببرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان