جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
92 بازدید

تست بینایی: در این تصویر چند مربع وجود دارد؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
تست بینایی: در این تصویر چند مربع وجود دارد؟
خواندن 2 دقیقه
3.4
(5)

سوال این تست بینایی ساده است “در این تصویر چند مربع وجود دارد؟” حالا به این سوال ساده جواب بدهید. شاید بعد از خواندن این سوال و دیدن تصویر به ما بخندید که می توانید این تست بینایی ساده را در چشم بر هم زدنی حل کنید اما خوب سخت در اشتباهید، زیرا آنقدرها هم که به نظر می رسد حل آن ساده و آسان نیست.

تست بینایی جدید

تست بینایی

زیرا وقتی شروع به شمارش مربع‌ها کنید، آن وقت است گیج می شوید و وقتی دو بار آن ها را شمردید، از وسط دوباره شروع می کنید به شماردن، زیرا چشم هایتان ممکن است خطا کنند و این شما هستید که نمی توانید به آن ها اعتماد کنید. بنابراین سعی می کنید یک بار چشم هایتان را ببندید، نفس عمیق بکشید و دوباره به شمردن مربع ها ادامه بدهید.

اما خوب بهترین کار این است که سعی کنید اول از مربع هایی که جلوی چشم تان است شروع کنید، مربع های کوچک را بشمارید، بعد به سراغ بعدی ها بروید. فراموش نکنید که این مربع ها بیشتر از آن چیزی است که در تصویر به نظر می رسند، پس برای برنده شدن، دقت کنید، تمرکز داشته باشید و با تمام حواس به تصویر نگاه کنید.

حالا به ما بگویید چند مربع در تصویر وجود دارد؟

.

.

.

.

.

جواب تست بینایی

تست بینایی

همانطور که در بالا ذکر کردیم، شمردن مربع ها ساده نیست، اما شما می توانید یک روش ساده برای آن پیدا کنید و آن این که اول مربع های کوچک را بشمارید، بعد مربع های وسط، سپس مربع های کوچک میانی، حالا هر چهار مربع را یک مربع بزرگ حساب کنید. سپس مربع بزرگ و بعد چهار مربع وسطی با هم. اگر همانطور که برایتان گفتیم حساب کنید شما باید 40 مربع داشته باشید. آیا شما نیز به این تعداد مربع در جوابتان دست یافته اید؟ اگر بله! به شما تبریک می گوییم. جواب درست همین است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان