جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
4.1
(84)

نام اصلی : کیم جیسو

متولد : 3 ژانویه 1995

زمینه فعالیت: موسیقی، سینما و تلویزیون کره جنوبی

پیشه: خواننده و بازیگر

مدرک تحصیلی: رشته علوم مقدماتی، مدرسه هنرهای نمایشی سئول

بیوگرافی روناک یونسی

قد: 162

وزن: 45

بیوگرافی کیم جیسو

کیم جیسو در 3 ژانویه 1995 در کره جنوبی به دنیا آمده است. او از مدرسه هنرهای نمایشی سئول و از رشته علوم مقدماتی فارغ التحصیل شده و از سال 2016 وقتی 21 سال سن داشت با گروه بلک پینک فعالیت هنریش را آغاز کرده است. جیسو 162 سانتی متر قد و 45 کیلوگرم وزن دارد که علاوه بر خوانندگی و بازیگری در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می کند.

خانواده

کیم جیسو (Kim Jisoo) در تاریخ 13 دی 1373 هجری شمسی در شهر گیونگی کره جنوبی به دنیا آمده است. او یک برادر و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد. او نیز کوچکترین عضو خانواده است.

علاقه به تکواندو تا بازیگری

جیسو از کودکی عاشق رشته های ورزشی تکواندو و بسکتبال بود. همچنین دوست داشت در آینده نقاش و نویسنده مشهوری شود. با این حال در دوران دبیرستان بیشتر به بازیگری و موسیقی علاقه نشان داد و حتی در مدرسه هنرهای نمایشی سئول ادامه تحصیل داد. کیم جیسو در آن دوران طرفدار پروپاقرص گروه پیشکسوت TVXQ بود و در مدرسه اش نیز کلاب نمایشی راه اندازی کرد.

موفقیت در آزمون و ورود به کمپانی وای جی

جیسو در سال 2011 با تنها 16 سال سن در تست کمپانی وای جی شرکت کرد و بعد از قبولی به عنوان کارآموز شروع به کار کرد.

دوران کارآموزی جیسو

در همان سال 2011 او در سریال The Producers بازی نقش کوتاهی را بر عهده گرفت و در موزیک ویدیوهای گروه های ارشد تو ان ای وان و وینر نیز حاضر شد.

تجربه بازیگری

جیسو در سال 2019 با 24 سال سن در درام فانتزی «سرگذشت آسدال» Arthdal Chronicles در نقش کوتاهی حضور داشت. در سال 2020 نیز او اولین نقش اصلیش را در کنار بازیگر جونگ هه در فیلم درام Snowdrop بازی کرد.

محبوبیت و شهرت

بر اساس گزارش ها، نام جیسو در سال 2018 و 2019 در رتبه دهم و هفتم لیست محبوب ترین هنرمندان کی پاپ قرار گرفت. او پس از شهرت بین المللی به عنوان مدل با برندهای مختلف آرایشی و مو شروع به کار کرد و حتی باعث شد همه او را با هشتگ مخصوص #JisooMakeup بشناسند.

در کنار جونگ کوک تا کایلی جنر

نام جیسو در سال 2020 در لیست موثرترین هنرمندان در زمینه صنعت زیبایی و آرایشی در کنار نام ریحانا و کایلی جنر ثبت شد. بر اساس آمار موثق او در کنار جونگ کوک از گروه بی تی اس به عنوان یکی از استانداردهای زیبایی کره و دنیا معرفی شده است.

فعالیت کیم جیسو در بخش مدلینگ

کیم جیسو در دسامبر 2019 سفیر لوازم آرایشی برند دیور شد و آهسته آهسه وارد بخش دیگر این برند نیز شد و کنار هنرمندانی چون ناتالی پورتمن و کارا دلوین حضور یافت. با این حال هرچند در سال 2020 کرونا تاثیر بدی بر فروش برندها گذاشت اما فروش این برند افزایش یافت و با برندهای دیگری از جمله Michaa، کارتیه و غیره نیز شروع به همکاری کرد.

رابطه با بازیکن تاتنهام؟

سال 2019 شایعاتی مبنی بر رابطه جیسو با سون هیونگ مین فوتبالیست مشهور کره ای از تیم تاتنهام پخش شد. عده ای نیز علت آن را دستبند ها و تایم پرواز مشابه آن‌ها می‌ دانستند اما خوب این موضوع هیچ وقت نه تایید و نه جدی گرفته شد. با این جیسو مرد ایده آلش را شخصی معرفی کرده که واقعاً به او علاقه دارد و به زیبایی لبخند دارد.

ناگفته ها و علایق کیم جیسو

  • کیم جیسو می تواند به چهار زبان زنده دنیا (ژاپنی، کره ای و کمی چینی و انگلیسی) صحبت کند. او در مصاحبه ای گفته در انگلیسی صحبت کردن خجالتی است اما کاملا آن را درک می‌کند.
  • مهارت بالایی در نواختن درام و پیانو دارد. زیبایی و مهربانیش باعث شده در مدرسه از شاگردان محبوب باشد.
  • جیسو از ارتفاع می ترسد و اعتراف کرده اگر پسر بود با رزی قرار می‌گذاشت.
  • او با نایون از گروه توایس، دویونگ از گروه NCT، جینیونگ از گروه گات سون، سولگی از گروه ردولوت، سوون از گروه جی فرند و بونا از گروه WJSN صمیمی است.
  • جیسو تنها عضو گروه است که تاکنون در مراسم جوایز از شدت احساسات گریه نکرده است.
  • کیم جیسو عاشق کاراکتر کارتونی پیکاچو است و وسایل و کالاهای زیادی از آن را خریداری کرده است.
  • خانم خواننده به گفته اعضای بلک پینک روحیه ساز گروه است.
  • او همه غذاها را دوست دارد و یک سگ به نام دالگوم دارد.
  • همچنین عاشق رنگ بنفش است و مانگا و گروه TVXQ را دوست دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 84

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان